تأکید ماموستا محمدزاده بر وحدت مذاهب اسلامی؛

کشورهای استکباری اتحاد و وحدت جوامع اسلامی را نشانه گرفته اند

کشورهای استکباری اتحاد و وحدت جوامع اسلامی را نشانه گرفته اند
مجتبی عظیمی
0
۲۹ مهر ۱۴۰۰

ماموستا محمدزاده گفت: برنامه های مهم کشورهای استکباری سرمایه گذاری های کلان برای مبارزه با وحدت و اتحاد کشورهای اسلامی است.
ماموستا حسن محمد زاده امام جماعت مسجد امام حسن(ع) شهرستان بوکان در گفت و گو با خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، هفته وحدت را بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: کشور ایران و در کل منطقه خاورمیانه در بحبوحه ای قرار دارد و تمام کشورهای استکباری به ما و کشورهای اسلامی چشم دوخته اند و از هر فرصتی برای ضربه زدن و آشوب به پا کردن استفاده می کنند و علنی می خواهند به منابع مهم ما دسترسی پیدا کنند.
امام جماعت مسجد امام حسن(ع) بوکان خاطرنشان کرد: دین اسلام دینی است که روز به روز بیشتر نمود پیدا کرده و کشورهای اروپایی و آمریکایی و دیگر مناطق با برکات این دین آشنا شده اند و گسترش اسلام در این مناطق بسیار بیشتر از مناطق ما بوده است و در آن ها اسلام پذیری مشهود است.
وی عنوان کرد: یکی از برنامه های مهم کشورهای استکباری سرمایه گذاری های کلان برای مبارزه با وحدت و اتحاد کشورهای اسلامی است در واقع می خواهند این اتحاد را زیر سؤال ببرند که به فرموده رهبر معظم انقلاب «به کوری چشم دشمنان در این زمینه موفق نبوده اند»؛ ما به عنوان مبلغ و راهنما باید در این زمینه بیشتر کار کنیم.
ماموستا محمد زاده به فعالیت های خود در مسجد جامع محله امیر آباد و مسجد امام حسن(ع) اشاره کرد و افزود: خارج از برنامه های یومیه و اقامه نماز که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام می شود با توجه به‌ این‌ مسئله که مردم بخش امیرآباد شهرستان بوکان حاشیه نشین بوده و در ایام کرونا به لحاظ اقتصادی در مضیقه بودند به همین دلیل با استفاده از ظرفیت طلبگی و روحانیت مرکز خیریه نیکوکاری پیوند را در این شهرستان راه‌اندازی کردیم.
امام جماعت مسجد امام حسن(ع) نقش و همکاری ستاد اجرایی فرمان امام، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره اوقاف و بنیاد مستضعفان و معتمدین محل و روحانیون را در راه اندازی این مرکز خیریه مؤثر دانست و گفت: در این مرکز نیکوکاری ساماندهی و جمع آوری و جذب خیرات و صدقات و توزیع عادلانه بین نیازمندان به خوبی انجام می شود.
وی خاطر نشان کرد: ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار یکی دیگر از اقدامات ما در این مرکز بود تا از نیازی که داشتند خارج شده و از دسترنج خود استفاده کنند.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!