به همت حجت‌الاسلام قنبرنژاد صورت گرفت؛

احداث کتابخانه و ترویج فرهنگ کتابخوانی

احداث کتابخانه و ترویج فرهنگ کتابخوانی
مجتبی عظیمی
0
۲۹ مهر ۱۴۰۰
حجت الاسلام قنبرنژاد اقدام به تأسیس کتابخانه کرده است و در تلاش است تا از این طریق به ارتقای فرهنگ کتابخوانی در منطقه خود کمک کند.
حجت الاسلام امید قنبر نژاد امام جماعت مسجد جامع شهر چاف از توابع شهرستان لنگرود استان گیلان در گفت و گو با خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، ضمن تشریح فعالیت های خود اظهار داشت: در زمان شیوع کرونا به توزیع بسته های معیشتی و ضدعفونی معابر پرداختیم، در این طرح ۶۰ خانواده را تحت پوشش مسجد قرار دادیم و در چند مرحله این بسته ها را به دست نیازمندان رسانده ایم.
امام جماعت مسجد جامع چاف فعالیت های خود را در زمینه فرهنگی این چنین بیان کرد: اقداماتی در زمینه احداث کتابخانه داشتیم و در زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی با مسئولین محلی نشست هایی برگزارشد و تلاش کردیم که فرهنگ کتابخوانی را در روستا رواج دهیم.
 وی اضافه کرد: در راستای اشتغال‌زایی با مسئول ستاد اجرایی حضرت امام (ره)نشست هایی داشتیم و امیدواریم به نتایجی خوبی برسیم.
حجت‌الاسلام قنبرنژاد با اشاره به نقش تاثیرگذار پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد: بیشتر آسیب ها در این محله آسیب های اخلاقی است که با برگزاری کارگاه آموزشی و جلسات سخنرانی در زمینه آگاهی دادن آسیب های فضای مجازی به مقابله با آن ها پرداختیم.
باتوجه به اینکه حجت الاسلام قنبرنژاد از مشاورین مرکز بهداشت و شورای حل اختلاف هستند به مشاوره قبل از ازدواج که اصلی ضروری برای شکل گیری بنیان خانواده  در جامعه امروزی است می پردازند.
 شرکت کننده مهرواره اوج در پایان به بیان تصمیمات و برنامه‌های خود برای اوج گرفتن دمت رسانی مسجد پرداخت و اظهار داشت: به دنبال ایجاد همدلی در بین مسئولین محلی هستیم تا با محوریت امام جماعت بتوانیم در زمینه عمرانی، اقتصادی و معیشتی قدم هایی برداریم و مشکلات مردم را با وفاق رفع کنیم.
  
نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!