توسط امام جماعت مسجد ولی عصر رقم خورد؛

تشکیل صندوق قرض الحسنه و پرداخت بیش از ۴۰ فقره وام

تشکیل صندوق قرض الحسنه و پرداخت بیش از ۴۰ فقره وام
مجتبی عظیمی
0
۰۳ آبان ۱۴۰۰

حجت الاسلام عباسی گفت: صندوق قرض الحسنه مسجد با هدف حل مشکلات مردم تأسیس و تاکنون از محل این صندوق ۴۵ فقره وام به واجدین شرایط اعطا شده است.

حجت الاسلام عباس عباسی امام جماعت مسجد ولی عصر(عج) روستای مرغوب از توابع شهرستان طبس با اشاره به فعالیت های خود در این مسجد اظهار داشت: نزدیک به ۵۰۰ مورد اهدای بسته های معیشتی داشتیم که این کار با شناسایی خانواده های نیازمند و کمک خیرین انجام شد.
امام جماعت مسجد ولی عصر(عج) از فعالیت ها و اقدامات عمرانی و جاده ای در این روستا خبر داد و عنوان کرد: از طریق کمک های مردمی نماکاری مسجد روستا انجام و جاده روستایی نیز ترمیم و بازسازی شد.
وی در زمینه بحث ایجاد اشتغال تصریح کرد: اقدامات خوبی در این روستا شکل گرفته از جمله در زمینه پرورش شتر مرغ که به علت کمبود آب بعد از دو سال متوقف شد و در بحث ایجاد اشتغال نزدیک به ۱۰ مورد اقداماتی صورت گرفت.
به گفته حجت الاسلام عباسی از صندوق قرض الحسنه این روستا که از سال ۹۷ راه اندازی شده، ۴۵ فقره وام با اقساط ۱۲ تا ۲۰ ماهه به واجدین شرایط پرداخت شده است.
وی برپایی جلسات قرآن و دعا را از برنامه های ثابت کانون فرهنگی مسجد دانست و خاطرنشان کرد: در زمینه ترک اعتیاد هم فعالیت هایی داشته ایم و در این راستا حدود ۱۰ مورد شناسایی و به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!