در کارنامه فعالیت های حجت الاسلام کرمی ببینید؛

از تشکیل مرکز فرهنگی تا حمایت مستمر از ۴۰۰ خانواده نیازمند

از تشکیل مرکز فرهنگی تا حمایت مستمر از ۴۰۰ خانواده نیازمند
رضا رفیعی‌مهر
0
۰۴ آبان ۱۴۰۰

حجت الاسلام کرمی خیرین کرمانشاهی را به کمک طلبیده و توانسته است حمایت مستمر و ماهیانه از ۴۰۰ خانواده نیازمند را محقق کند؛ تأسیس مرکز فرهنگی عاشورا از دیگر اقدامات او است.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام محمد رسول کرمی امام جماعت مسجد نورالمهدی(عج) شهرستان کرمانشاه، یکی از شرکت کنندگان مهرواره اوج است که در ایام شیوع کرونا و درگیر شدن مردم با مشکلات متعدد ناشی از این بیماری پای کار آمده و اقدامات خوبی را در راستای رفع گرفتاری های اقشار مختلف رقم زده است.
امام جماعت مسجد نورالمهدی(عج) مهمترین اقدام مسجد را زیر پوشش قرار دادن خانواده های نیازمند می داند و می گوید: در ابتدای شیوع کرونا ۱۷۰ خانواده را تحت پوشش حمایتی مسجد داشتیم که با اوج گرفتن بیماری و آسیب دیدن مشاغل و درآمدهای مردم تلاش کردیم خدمات خود را گسترش دهیم و این تعداد به ۴۰۰ خانوار رسید.
وی کارهای انجام شده در مسجد نورالمهدی(عج) را حاصل کمک های خیرین می داند و ادامه می دهد: حمایت از خانواده ها به صورت مستمر و ماهیانه صورت می گیرد و در کنار این کسبه ای هم که به دلیل کرونا دچار آسیب شده بودند هم در دستور کار ما قرار گرفت.
تهیه ماسک و تولید دستکش از دیگر اقداماتی بود که امام مسجد جماعت نورالمهدی(عج) با کمک جوانان و خیرین نسبت به آن اقدام کرد و تلاش کرد در حد توان خود به مهار بیماری کرونا بپردازد.
برنامه های فرهنگی از دغدغه های مهم حجت الاسلام کرمی است و در همین راستا اقدام به ایجاد مرکز فرهنگی عاشورا کرده است تا از این طریق آشنایی کودکان و نوجوانان را با فرهنگ عاشورا، دفاع مقدس و شهدا را رقم بزند.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!