نگاهی به خدمات امام جماعت مسجد امام حسین(ع)

روحانی که در ارائه خدمات به نیازمندان پا را از منطقه تبلیغی خود فراتر نهاده است

روحانی که در ارائه خدمات به نیازمندان پا را از منطقه تبلیغی خود فراتر نهاده است
رضا رفیعی‌مهر
0
۰۴ آبان ۱۴۰۰
حجت الاسلام فلاح خدمات مسجد به نیازمندان را تا روستاهای اطراف امتداد داده و با شناسایی بیش از ۷۰ نفر، آن ها را از حمایت مسجد برخوردار کرده است.
به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام اسماعیل فلاح، روحانی مستقر روستای مؤمن آباد از توابع شهرستان سلسله استان لرستان با اشاره به اقدامات خود در مسجد امام حسین(ع) در ایام کرونا اظهار داشت: به همت خیرین و اهالی روستا ضمن شناسایی خانواده های نیازمند اقداماتی چون توزیع گوشت قربانی و بسته های معیشتی بین فقرا را در دستور کار قرار دادیم.
وی نیازمندان تحت پوشش مسجد را منحصر به روستای خود ندانست و تصریح کرد: با همکاری و همیاری مردم و هیئت امنای مسجد روستا نیازمندان و ایتام روستاهای اطراف که بیش از ۷۰ نفر هستند شناسایی و مورد حمایت قرار گرفتند.
روحانی مستقر روستای مؤمن آباد عنوان کرد: پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون تومان برای تهیه جهیزیه خانواده های نیازمند و تعمیرات خانه محرومین در بحث عمران و آبادانی از دیگر اقدامات این مسجد است.
وی فعالیت بنیاد برکت را در امر اشتغال بسیار مؤثر دانست و افزود: اگر بنیاد برکت را به مردم وصل کنیم و منطقه تحت پوشش این بنیاد قرار گیرد بحث مشکل اشتغال بواسطه وام های دریافتی حل خواهد شد.
حجت‌الاسلام فلاح مسئله اعتیاد را مهم ارزیابی کرد و افزود: تلاش کردیم با ارتباط چهره به چهره با جوانان، افراد درگیر با اعتیاد را شناسایی و به کمپ های ترک اعتیاد معرفی کنیم و از سوی دیگر با کمک خیرین بسته های معیشتی نیز برای خانواده های آن ها مهیا کردیم تا قسمتی از مشکلات آن ها برطرف شود.
وی توزیع بسته های معیشتی و تغسیل و تدفین اموات بیماران کرونایی را از خدمات ایام کرونایی دانست و یادآور شد: با وجود فعالیت های متنوع در زمینه های مختلف، اولویت نخست فعالیت های مساجد باید ارائه خدمات فرهنگی و تربیت نیروهای تراز انقلاب باشد.
نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!