مدیر تبلیغات اسلامی رامهرمز تبیین کرد؛

مسیر نوین سازمان تبلیغات اسلامی

مسیر نوین سازمان تبلیغات اسلامی
مجتبی عظیمی
0
۰۵ آبان ۱۴۰۰

حجت الاسلام عسکرزاده گفت: مسیر نوین سازمان تبلیغات اسلامی مدلی از شبکه سازی است که جزئی از منویات رئیس سازمان و مدیران استانی و شهرستانی است و این مهم را دو مهرواره به منصه ظهور رسانده اند.

حجت الاسلام ابوالقاسم عسکرزاده مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان رامهرمز از توابع استان خوزستان و از مدیران موفق در اجرای مهرواره محله همدل با اشاره به نکات مثبت دو مهرواره اوج و محله همدل اظهار داشت: مهرواره محله همدل استارتی بود برای مهرواره اوج و از روزی که کلید خورد نکته مشهود در آن شناخت ظرفیت ها بود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز ادامه داد: ظرفیت های ما دور از مأموریت هایمان بودند و مهرواره محله همدل ظرفیت ها را به مأموریت ها نزدیک و مشکلات را شناسایی کرد.

وی طرح مذکور را به عنوان مسیر تعالی شناخت ها معرفی کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت های مختلف مردمی، مبلغین و همچنین مناسبت ها، مدل سازی کردیم و ارتباط را خارج از مدار اداری که ساختار تعریف شده ای دارد کار را به پیش بردیم.

حجت الاسلام عسکرزاده بیان کرد ۳۰ درصد از اجرای طرح را توسط مبلغین و ۷۰ درصد مابقی را نیز توسط جامعه بود؛ انجام امورات باید از دل مردم باشد لذا از مراکز فرهنگی دبیری را برای تشریح و تبیین کار مهرواره انتخاب کردیم که در این میان ضمن توجیه، تعداد ۱۲۰ مسئله به واسطه ۵۰ کنشگر به ثبت رسید.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز گفت: مسیر نوین سازمان تبلیغات اسلامی یک مدلی از شبکه سازی است که جزئی از منویات رئیس سازمان و مدیران استانی و شهرستانی است و این مهم را دو مهرواره به منصه ظهور رسانده اند.

وی گریزی هم به حضور پررنگ روحانیون این شهرستان در طرح لبیک زد و خاطرنشان کرد: تعداد ۱۶۸ مسجد در طرح آمایش ثبت شده اند که از این بین تعداد ۵۵ مسجد برای شرکت در مهرواره اوج اعلام آمادگی کرده اند.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!