نگاهی به فعالیت های حجت الاسلام ساکی:

تشکیل شورای محله برای جذب جوانان به مسجد

تشکیل شورای محله برای جذب جوانان به مسجد
مجتبی عظیمی
0
۰۸ آبان ۱۴۰۰

امام جماعت مسجد شهدای شهرستان هویزه گفت: با تشکیل شورای محله جوانان کم‌کم به برنامه های مسجد علاقه مند شده در برنامه های فرهنگی و جلسات قرآن پای کار آمدند.
حجت الاسلام رضا ساکی در گفت و گو با خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، با اشاره به اقدامات انجام شده در مسجد شهدای هویزه در ایام کرونا اظهار داشت: برای اجرای برنامه های ما به ویژه اقدامات آینده برنامه ریزی شده است؛ تمام خیرین پای کار آمدند و با حمایت و مساعدت آنان ۱۲ میلیون تومان اعتبار جمع آوری شده تا بسته های معیشتی وسیع تری برای نیازمندان تهیه و توزیع شود.
امام جماعت مسجد شهدای شهرستان هویزه از توزیع ماسک و پک کامل لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند در محدوده تبلیغی این امام محله خبر داد و گفت: این پک شامل دفتر، مداد رنگی، خودکار و مواردی نظیر این ها بود.
وی با اشاره به حضور فعال و نقش جوانان در پیشبرد فعالیت های این پایگاه تصریح کرد: : با تشکیل شورای محله جوانان ، کم‌کم به برنامه های مسجد علاقه مند شده و در برنامه های فرهنگی و جلسات قرآن پای کار آمدند.
حجت الاسلام ساکی با اشاره لزوم استفاده بانوان در برنامه های فرهنگی و اجتماعی بیان کرد: تصمیم بر آن شد که خانم ها را پای کار آورده و با برنامه ریزی برای ارتقاء آنها در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی اقدامات خوبی صورت گرفت.
وی فعالیت اهمیت فضای مجازی را یادآور شد و عنوان کرد: با حمایت های استاد گرانقدر حجت الاسلام هاشمی مرکز رسانه ای نور الاصفیاء را به منظور نشر و گسترش هنر خطابه و شعر شاعران و قرائت قاریان قرآن را ایجاد کردیم که در برنامه های مناسبتی و ایام مختلف سال اقدامات متنوعی را در قالب لایو و توزیع کلیپ های قابل مشاهده و…به ثبت رساندند.
امام جماعت مسجد شهدای شهرستان هویزه با اشاره به شناسایی زنان سرپرست خانوار یادآور شد: تعدادی از خانم های شاغل و خانه داری که بد یا بی سرپرست بودند شناسایی و تحت پوشش مسجد قرار گرفتند تا مشکلات آنان به گونه ای مرتفع شود.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!