راهیار بنیاد هدایت در استان خراسان شمالی:

امامت، مهم‌ترین گفتمان رایج شبکه تبلیغ است

امامت، مهم‌ترین گفتمان رایج شبکه تبلیغ است
مجتبی عظیمی
0
۱۰ آبان ۱۴۰۰

حجت‌الاسلام مجید بداریه گفت: امامان روستا باید در راستای تقویت مدل حکمرانی امامت و امت توانمند شده و مهارت‌های لازم را برای اداره امور مختلف جامعه کسب کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت‌الاسلام بداریه، راهیار بنیاد هدایت در استان خراسان شمالی امروز در نشست توجیهی امامان روستا اظهار کرد: مدل حکمرانی امامت و امت، راهبری خدمت‌رسانی اجتماعی، فردی و معنوی در همه شئون زندگی افراد جامعه است که باهدف تحقق گام دوم انقلاب موجب خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های امامان در مساجد و محله‌ها باید به سمت مدل امامت و امت سوق یابد؛ به‌نحوی‌که مسجد به کارکردهای اصلی خود که همان محلی برای رفع‌ و رجوع مسائل و مشکلات جامعه بوده است، نزدیک شود.

حجت‌الاسلام بداریه تصریح کرد: مدل امامت جامع همه فضیلت‌های مدیریت‌های قبلی و فاقد خلأها و مشکلات آن مدل‌ها است؛ عقل کامل آن را تکمیل و ترسیم کرده است.

وی تأکید کرد: هر امام باید مدیریت راهبری محله‌اش را آرام‌ آرام بر عهده بگیرد و برای رفع موانع و مشکلات محله، مردم را پای‌کار بیاورد و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در آن فرصت سازی کند.

راهیار بنیاد هدایت در استان خراسان شمالی در پایان خاطرنشان کرد: الگوسازی و گفتمان سازی دو گام اصلی برای رسیدن به این هدف است.

در دیگر رسانه ها:

وب سایت سازمان تبلیغات اسلامی

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!