توسط امام محله روستای درجادین انجام شد؛

راه‌اندازی کارگاه خیاطی با هدف ایجاد اشتغال در روستای درجادین

راه‌اندازی کارگاه خیاطی با هدف ایجاد اشتغال در روستای درجادین
مجتبی عظیمی
0
۱۰ آبان ۱۴۰۰

حجت‌الاسلام سلیمی از راه اندازی کارگاه خیاطی در روستای درجادین خبر داد و گفت: افراد پس از طی کردن مراحل آموزش و شرکت در آزمون پایان دوره، در کارگاه خیاطی مشغول به کار هستند.

به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت‌الاسلام مصطفی سلیمی امام محله روستای درجادین بخش سندرک شهرستان میناب در گفت و گویی گفت: بخش گسترده‌ای از آسیب‌های اجتماعی مثل اعتیاد، طلاق و انواع بزهکاری‌ها نتیجه بیکاری و فراهم نبودن فرصت‌های شغلی مناسب برای افراد است.
وی افزود: متأسفانه بسیاری از افراد با وجود داشتن تحصیلات دانشگاهی، نمی‌توانند شغلی مناسب داشته باشند و امروزه تعداد تحصیل‌کرده‌های بااستعداد بیکار در جامعه ما کم نیست.
امام محله روستای درجادین بخش سندرک شهرستان میناب تصریح کرد: بیکاری ضمن رقم زدن معضلات و آسیب‌های اجتماعی افراد را با انواع اختلالات روحی و روانی نیز روبه‌رو می‌کند.
وی اضافه کرد: بسیاری از افراد درنتیجه بیکاری و نداشتن شغل مناسب به بزهکاری و جرائم مختلف روی می‌آورند و به گفته جامعه شناسان این موضوع در افراد آسیب‌دیده و در معرض آسیب بیش از سایرین به چشم می‌خورد
حجت‌الاسلام سلیمی به نقش مهرواره اوج در کاهش و رفع مشکلات محلات و مناطق آسیب‌پذیر اشاره کرد و گفت: در سایه اجرای طرح مهرواره اوج، موفق به فراهم‌سازی بستر کارگاه تولیدی البسه محلی شدیم که در مرحله اول؛ اقدام به شناسایی افراد مستعد رشته خیاطی و دوخت کردیم و سپس با ارائه آموزش‌های لازم برای افراد شناسی شده برای ۸ نفر اشتغال ایجاد شد.
امام محله روستای درجادین بخش سندرک شهرستان میناب ادامه داد: این افراد پس از طی کردن مراحل آموزش و شرکت در آزمون پایان دوره، موفق به دریافت گواهی پایان دوره خیاطی شدند و درحال حاضر مشغول به کار هستند.

در دیگر رسانه ها:
وب سایت سازمان تبلیغات اسلامی

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!