با مشاوره و همت امام‌ روستای طاشکوئیه:

۴ زوج جوان حاجی آبادی از طلاق منصرف شدند

۴ زوج جوان حاجی آبادی از طلاق منصرف شدند
مجتبی عظیمی
0
۱۳ آبان ۱۴۰۰

امام جماعت روستای طاشکوئیه حاجی آباد در جلسه هیئت اندیشه‌ورز گفت: ۴ زوج از اهالی این روستا از طلاق منصرف شدند.

به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت‌الاسلام عبدالوهاب براهنگ امام جماعت روستای طاشکوئیه اظهار کرد: متأسفانه روزبه‌روز پدیده طلاق در جامعه و خصوصاً در بین زوجین جوان رو به افزایش است و روحانیون باید برای پیشگیری از این معضل اجتماعی و ایجاد صلح و سازش در بین خانواده‌ها، تلاش مضاعفی داشته باشند.
وی افزود: در راستای مهرواره اوج و گره‌گشایی از مشکلات مردم با مشاوره و همکاری شورای حل اختلاف و پایگاه بسیج مسجد، با راهکارهای پیشگیری از آسیب‌های نهاد خانواده، ۴ زوج جوان از طلاق منصرف شدند.
امام جماعت روستای طاشکوئیه حاجی‌آباد با اشاره به اینکه روحانیون پناهگاه و امین مردم هستند و مردم برای حل مشکلات خود به آنها مراجعه می‌کنند، تصریح کرد: مبلغان با توسعه روحیه دین‌مداری و دین‌داری در جامعه می‌توانند نقش اساسی را در کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق و کمرنگ شدن روابط عاطفی در خانواده‌ها ایفا نمایند.
براهنگ در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه روزبه‌روز پدیده طلاق در جامعه و خصوصاً در بین زوجین جوان رو به افزایش است و روحانیون باید برای پیشگیری از این معضل اجتماعی و ایجاد صلح و سازش در بین خانواده‌ها، تلاش مضاعفی داشته باشند.
در دیگر رسانه ها:
وب سایت سازمان تبلیغات اسلامی

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!