گروه امور خیریه بانوان بنیاد هدایت تشکیل شد

گروه امور خیریه بانوان بنیاد هدایت تشکیل شد
حسین فلاح مراد
0
۱۳ آبان ۱۴۰۰

گروه امور خیریه بانوان بنیاد هدایت به منظور کمک‌رسانی به شبکه شریکه الامام و پیگیری مشکلات افراد در زمینه‌های مختلف تشکیل شد.

به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، در جلسه هفتگی دفتر امور بانوان بنیاد هدایت که عصر امروز به صورت آنلاین برگزار شد خانم عقیله سادات حسینی به عنوان مسئول امور خیریه بانوان بنیاد هدایت معرفی شد و از این پس بانوان راهیار می‌توانند علاوه بر معرفی افراد نیازمند، ر‌اهنمایی‌های لازم جهت دستگیری از مشکلات افراد را با مشورت از این بخش دریافت نمایند.
طبق گزارش اعضای دفتر امور بانوان بنیادهدایت، راه اندازی این بخش یکی از ضرورت‌هایی بوده که اکنون شکل‌گیری آن موجب تسریع بخشی به حل مسائل افراد خواهد شد.
خانم حسینی که اکنون مسئولیت بخش امور خیریه بانوان بنیاد هدایت را عهده دار شده دارای ۸ سال سابقه انجام فعالیت‌‌ در مرکز خیریه است.
این بانو قرار است در راستای نحوه شناسایی نیازمندان و تحقیق از شرایط زندگیشان، روش‌های جذب خیر، نحوه مدیریت امور خیریه و همچنین شیوه حل دائمی مشکلات از طریق کار آفرینی، آموزش‌های لازم را در گروه امورخیریه دفتر بانوان به راهیاران ارائه و به سؤالات آنان در این زمینه پاسخ دهد.
در ادامه این جلسه بانوان راهیار به برنامه‌های خود در جهت راه اندازی شبکه راهیاری اشاره نمودند و به معضلات و مشکلات افراد در زمینه راه اندازی این شبکه نیز اشاره شد و مباحثه و تبادل تجربیاتی میان بانوان راهیار شکل گرفت و در پایان راهیاران ستادی بر پای‌بندی به راهکارهای نتیجه بخش همچون انگیزه سازی، تبیین طرح، آگاه سازی و برقراری ارتباط مستمر به عنوان بخشی از وظایف راهیاری تأکید کردند.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!