به همت مردم و امام جماعت مسجد صاحب الزمان رقم خورد؛

تشکیل صندوق خیریه و کمک ۱۰۰ میلیونی به نیازمندان

تشکیل صندوق خیریه و کمک ۱۰۰ میلیونی به نیازمندان
مجتبی عظیمی
0
۱۵ آبان ۱۴۰۰

حجت الاسلام مهدوی گفت: با ایجاد صندوق خیریه به کمک نیازمندان می رویم و این کمک ها به صورت ماهیانه در قالب قرض الحسنه یا مبالغ بلاعوض به دست این عزیزان می رسد.
حجت الاسلام رضا مهدوی امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) شهر بیکا از توابع شهرستان رودان در گفت و گو با خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، ضمن تشریح فعالیت‌های خود اظهار داشت: در زمینه حمایت از نیازمندان صندوق خیریه تشکیل داده و در هر زمینه که اهالی نیاز به کمک داشته باشند به آنها کمک می‌کنیم و از طریق این صندوق مقادیر متفاوت به طور ماهیانه با توجه به تقاضای نیازمندان به دست آنها می‌رسانیم. این کمک ها گاهی به طور قرض‌الحسنه و گاهی بلاعوض می باشد. مبالغ این کمک ها سالانه بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان است.
امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) در زمینه فعالیت های فرهنگی عنوان کرد: در تمامی اعیاد و ایام شهادت ائمه اطهار (ع) هم چنین مناسبت‌های دیگر این مسجد فعالیت دارد.
حجت الاسلام مهدوی از دیگر فعالیت های اجتماعی خود خبر داد و عنوان کرد: کانون مسجد در زمینه مشاوره فعالیت زیادی دارد و به مراجعه کنندگان در زمینه مشکلات خانوادگی مشاوره می دهیم و در پیشگیری از طلاق توانستیم موفق باشیم.
وی همچنین ایجاد کارگروه در زمینه فعالیت های آماری را یادآور شد و بیان داشت: کارگروهی برای جمع آوری آمار معتادین و دانشجویان در هر رشته و در بخش های مختلف ایجاد کردیم تا بتوانیم در آینده نزدیک کمک رسانی به آنها را آغاز کنیم.
شرکت کننده مهرواره اوج در پایان به بیان تصمیمات و برنامه‌های خود به منظور ارتقای خدمت رسانی مساجد پرداخت و اظهار داشت: جلسه‌ای با اعضای هیئت امنا داشتیم و قرار بر این شد که هر یک از اعضا خیرین را دعوت کنند تا از این طریق مسجد بتواند درآمدهای لازم را کسب کند و در زمینه های متنوعی به اهالی مسجد و شهر کمک کنیم.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!