از سوی شبکه امامت و در قالب مهرواره اوج؛

۶۰۰ مسئله فرهنگی اجتماعی استان بوشهر بررسی می‌شود

۶۰۰ مسئله فرهنگی اجتماعی استان بوشهر بررسی می‌شود
مجتبی عظیمی
0
۱۵ آبان ۱۴۰۰

امامان محلات و روستاهای بوشهر در قالب مهرواره اوج ۶۰۰ اولویت فرهنگی اجتماعی استان را بررسی می‌کنند.
به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، کارگاه آموزشی مهرواره اوج استان با حضور حجت‌الاسلام رسول عارفی زاده راهیار منطقه‌ای، حجت‌الاسلام محمد قادری سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام حسن صادق‌زاده راهیار استانی و امامان شبکه تبلیغ برگزار شد.
در این کارگاه آموزشی فرایند حل مسئله در راستای توانمندسازی امامان شبکه تبلیغ، حاضران به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.
در این جلسه که با حضور مدیران شهرستان‌های دهگانه‌ی استان، به عنوان راهیار شهرستانی برگزار شد، امامان شبکه تبلیغ با فرآیند حل مسئله آشنا شده و در جهت شناسایی و حل مسئله اقدام خواهند کرد که منجر به تنظیم شناسنامه فرهنگی_اجتماعی زیست بوم امامان جماعت و شهرستان‌ها توسط شبکه امامت خواهد شد.
در این نشست قرار شد مدیران ادارات شهرستانی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، به عنوان راهیاران شهرستانی شبکه تبلیغ استان، هر کدام در سطح هر شهرستان نسبت به حل مسئله توسط امامان شبکه تبلیغ اقدام کنند که پس از انجام این مهم تعداد ۵۰ مشکل و مسئله اجتماعی مردم در سطح شهرستان و بیش از ۵۵۰ مسئله اولویت دار روستا و محلات امامان برطرف خواهد شد

در دیگر رسانه ها:
خبرگزاری مهر

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!