با رایزنی های حجت الاسلام فیروزی و کمک خیرین انجام شد؛

اهدای اقلام جهیزیه به ۱۵ زوج

اهدای اقلام جهیزیه به ۱۵ زوج
رضا رفیعی‌مهر
0
۲۰ آبان ۱۴۰۰

حجت الاسلام فیروزی با بهره گیری از کمک خیرین نسبت به تهیه اقلام جهیزیه برای ۱۵ زوج اقدام کرده است؛ برگزاری کارگاه های مشاوره خانواده از دیگر اقدامات او است.

حجت الاسلام مرتضی فیروزی امام جماعت مسجد الزهرا(س) شهرستان خور و بیابانک استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، ضمن تشریح برنامه های خود در این مسجد اظهار داشت: با شیوع بیماری کرونا همکاری خوبی را از بسیج مسجد شاهد بودیم و به کمک این عزیزان به شناسایی نیازمندان پرداختیم.
امام جماعت مسجد الزهرا(س) به همکاری خود با خیریه امداد و درمان امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: کمک هایی همک از طریق خیریه  و هم با کمک خیرین جمع آوری شد و در اختیار کسانی قرار گرفت که نیازمند بودند و کسانی هم که با بیماری درگیر بودند مورد حمایت دارویی قرار گرفتند.
این امام محله بیان کرد: با کمک خیرین نسبت به تهیه برخی از اقلام جهیزیه خانواده های نیازمند اقدام کردیم و توانستیم به حدود ۱۵ نفر از افراد این اقلام را اهدا کنیم.
وی توزیع بسته های معیشتی را یکی دیگر از فعالیت های مسجد دانست و خاطرنشان کرد: در سه توزیع بسته های معیشتی را بین خانواده های بی بضاعت داشتیم که این هم به کمک خیرین و خیریه امداد و درمان امام رضا(ع) صورت گرفت.
حجت الاسلام فیروزی ادامه داد: برگزاری کارگاه های مشاوره برای خانواده ها از دیگر اقداماتی بود که در مسجد انجام دادیم تا به این وسیله تا جای ممکن از وقوع طلاق در مرحله پیشگیری شود.
برگزاری جلسات قرآن، ارتباط با جوانان و معرفی افراد جویای کار برای دریافت وام خود اشتغالی به نهادهای ذیربط بخش دیگری از فعالیت های این امام محله است.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!