عضو دفتر امور بانوان بنیاد هدایت:

زندگی با طلبه فرصتی برای اثرگذاری بیشتر در جامعه است

زندگی با طلبه فرصتی برای اثرگذاری بیشتر در جامعه است
رضا رفیعی‌مهر
0
۳۰ دی ۱۴۰۰

خانم زادقاسمی زندگی با طلبه را فرصتی برای اثرگذاری بیشتر در جامعه دانست و عنوان کرد: نگاه خاص مردم به قشر طلبه و خانواده آنان می‌تواند فرصتی برای اثرگذاری بیشتر در محیط باشد که باید از آن به خوبی بهره گرفت.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، مریم زادقاسمی عضو دفتر بانوان بنیاد هدایت در نشست «کوثر هدایت سلام الله علیها» و در جمع همسران مدیران کل، معاونین و بانوان راهیار ضمن عرض خیر مقدم و ابراز خرسندی از استقبال و حضور پرشور آنان در برنامه های این نشست گفت: برخی از افراد زندگی خود را وقف هدف، شعار و آرمان‌هایشان کرده‌اند و شما نیز به عنوان همسر امام چنین زندگی را خواهید داشت.
وی همچنین عنوان کرد: توقعاتی از ما به عنوان همسر امام وجود دارد و ممکن است چنین زندگی زیر ذره بین مردم نیز قرار داشته باشد، اما دلیل این توجه بواسطه لباسی است که بر تن همسران ما می‌باشد که توقع مردم از ما را افزایش داده است؛ بطوریکه هیچ نقص و ضعفی از سوی ما را نمی‌توانند تحمل کنند و انتظار کامل بودن ما را دارند.
زادقاسمی افزود: این هویت از ما جدا نمی‌شود و این نگاه مردم می‌تواند فرصتی برای اثرگذاری بیشتر در محیط باشد که باید از آن به خوبی بهره گرفت.
وی صحنه های غم انگیز دفاع مقدس را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در آن دوران دل هر بیننده مسلمان و غیر مسلمانی نسبت به قربانی و مجروحین جنگ به رحم می‌آمد؛ اما اکنون با مشاهده جوانان قربانی جنگ نرم، دیگر چنین احساسی ایجاد نمی‌شود، در حالیکه باید این احساس مسئولیت و تلاش برای خدمت در جنگ نرم همانند آن دوران پابرجا باشد.
عضو دفتر امور بانوان بنیاد هدایت تصریح کرد: تلاش ما اکنون بر شکل‌گیری شبکه همسران امامان در سراسر کشور است و برای این قشر عنوان شریکه الامام انتخاب شده است؛ چرا که آنان با همکاری خود با همسرانشان و حضور در صحنه گویی در بحث امامت شراکت دارند و دست در دست یکدیگر برای اثرگذاری بیشتر در میدان تلاش می کنند.
وی اضافه کرد: ما در این میدان جان خود را نثار ملتی می‌کنیم که پرچم آن به دست رهبر معظم انقلاب است و در این مسیر با جبهه باطل مقابله خواهیم کرد.
زادقاسمی در بخش پایانی سخنان خود ضمن دعوت از همراهی بانوان حاضر در جلسه جهت توانمندسازی همسران امامان گفت: تلاش این است که با همکاری هم  محله‌ها را متحول کنیم؛ چرا که همسران امامان قدرت اثر در جامعه دارند و فقط کافی است با هر میزان سواد و دانشی که دارند اراده کنند که در میدان باشند. این اراده موجب رونق و تحول محلات خواهد شد.
وی ادامه داد: دست یابی به محله‌های جوان، بدون طلاق و رواج ازدواج آسان و کارهایی از این قبیل از مهمترین اهداف و برنامه‌های ما در این طرح است که به کمک شما بزرگواران رقم خواهد خورد.
زادقاسمی با اشاره به موضوع توانمندسازی شبکه شریکه الامام گفت: دست اندرکاران بنیاد هدایت بهترین روش را در اجرای مدل راهیاری می‌دانند و امید است با همراهی شما راهیاران و با پذیرش این دعوت و پیوستن به خانواده بزرگ راهیاری به رونق محلات و دست یابی به اهداف مذکور دست یابیم.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!