مدیرعامل بنیاد هدایت در اینستاگرام خود نوشت؛

جشن پیروزی، مراسم خودجوش و مردمی

جشن پیروزی، مراسم خودجوش و مردمی
رضا رفیعی‌مهر
0
۲۳ بهمن ۱۴۰۰

حجت الاسلام میرمحمدیان در یادداشت خود نوشت: ای کاش در دوره جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، دستور حضرت آقا مبنی بر مردمی شدن مراسماتی نظیر ۲۲ بهمن به صورت صحیح و دقیق فهم و اجرایی بشود.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام سید ناصر میر محمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت در سالروز یوم الله ۲۲ بهمن در صفحه شخصی خود یادداشتی را منتشر کرد که آن را در ذیل می خوانید:

صبح، تلویزیون رو که روشن کردم، زیرنویس نوشته بود: طبق مصوبه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی راهپیمائی خودرویی… .

اما تقریبا تا چند کیلومتری میدان آزادی هیچ خودرویی در خیابان‌های اصلی دیده نمی‌شد!

به لطف خدا سیل مردم بود که به صورت خانوادگی و پیاده آمده بودند.

خانم و بچه‌ها سریع آماده شدند و مثل دیشب، همراه با مردم عزیز از حضور در جشن چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی بهره‌مند شدیم.

ای کاش در دوره جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، دستور حضرت آقا که در حکم مسئول جدید آن بر «مردمی شدن این مراسمات» تأکید کرده بودند و قبلا هم بارها فرموده بودند، به صورت صحیح و دقیق فهم و اجرایی بشه. ان شاءالله

در نماز جمعه ای که بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی، حضرت آقا بنا بود تشریف بیارن، ما یک تجربه محدود از پای کار آوردن مجموعه های مردمی برای برگزاری مراسم داشتیم.

مردم خوب بلدند چطور غیرت انقلابی و احساسات دینی خودشان را بروز دهند. هم هنرمندانه مدیریت می‌کنند، هم هزینه می‌کنند، هم خلاقیت به خرج می‌دهند! مثل دهه محرم! مثل شب‌های قدر! مثل تشییع سردار سلیمانی و… .

اعتماد کنیم و به خودشان واگذار کنیم… .

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!