در مشهد مقدس برگزار شد؛

ویژه برنامه تجلیل از دومین گروه برگزیدگان استانی مهرواره اوج+عکس

ویژه برنامه تجلیل از دومین گروه برگزیدگان استانی مهرواره اوج+عکس
رضا رفیعی‌مهر
0
۰۵ اسفند ۱۴۰۰

ویژه برنامه افتتاحیه تجلیل از دومین گروه برگزیدگان استانی مهرواره اوج، شب گذشته با حضور ۶۰ برگزیده استانی از اقصی نقاط کشور، در سالن بهشت مجتمع ولایت مشهد الرضا(ع) برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام ناصر میرمحمدیان مدیر عامل بنیاد هدایت در جمع برگزیدگان مهرواره اوج گفت: یکی از مهمترین نعمت‌های خدا در این ایام، توفیق زیارت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) است که بابت آن باید شکرگزار خداوند باشیم.

وی در ادامه عنوان کرد: اکنون در برهه‌ای از تاریخ قرار داریم که اتفاقات مهمی در عالم در حال وقوع است که بواسطه این اتفاقات طلیعه های ظهور را می‌توان به خوبی احساس کرد.
مدیر عامل بنیاد هدایت همچنین خاطرنشان کرد: در این دوران شیطان همه کید خود را رو کرده است، تفکرات جدید مدرن همچون کمونیسم آمده اند؛ اما اکنون همین تفکرات نفس‌های آخر خود را می‌کشند و دیگر در زباله ها و موزه ها دیده خواهند شد.
او با بیان اینکه ما در این زمان از جمله طلایه داران هستیم، افزود: در آیات آخر سوره بقره سیر تاریخ بیان شده است، اما با نگاه به سیر تاریخی نباید به حال کسانی که در زمان پیامبر(ص) و اهل بیت(س) زیستند غبطه خورد، چرا که زمانی خواهد رسید که عده ای به حال ما غبطه خواهند خورد و می‌گویند خوش به حال کسانی که این دوران طلایی را طی و کارآمدی اسلام و دین را در زمین اثبات نمودند و نظام جدیدی را برای مدیریت جامعه طراحی کردند.
حجت الاسلام میر محمدیان همچنین عنوان کرد: خدا را شاکریم که این پرچم و لباس سربازی به ما اعطا شده است و شما بزرگواران پیش قراولان این میدان محسوب می‌شوید.
وی همچنین بیان داشت: رهبر معظم انقلاب به تعبیر بنده در گام دوم انقلاب منتظر این است که جامعه پردازی اتفاق افتد و در جامعه پردازی باید نظام امت، امامت و شبکه ولایت شکل بگیرد و شبکه ولایت در بعد کلان، ولی فقیه جامعه است که در گام اول انقلاب تجربه شد و به عنوان بهترین روش میان مردم جا افتاد.
مدیرعامل بنیاد هدایت با اشاره به اینکه امامت میانی گام بعدی و سنگر دیگری است که باید فتح شود، اضافه کرد: اکنون امام محله باید مدل سازی شود و این مسئله نیز باید اثبات شود که کسانی با منطق هایی به جز زر، زور و تزویر می‌توانند یک جامعه را راهبری کنند و با مدل امامت گام های بزرگی را بردارند و مسائل مردم و جامعه را حل نمایند.
وی همچنین با اشاره به توصیه‌های مکرر و جدی مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین اظهار داشت: ما به دنبال جا انداختن مدل امامت هستیم که یکی از راه های آن تبیین است و تبیین مدل امامت، یکی از مصادیق جهاد تبیین است که باید برای انجام آن تلاش نمود.
در پایان این مراسم حجت الاسلام حسن بابانژاد مسئول مرکز توانمند سازی بنیاد هدایت به تشریح برنامه‌های این دوره پرداخت و به امامان محله موفق که در مهرواره اوج خوش درخشیدند، توصیه کرد که فرصت حضور خود در این سفر را غنیمت شمارند و برشی از اقدامات خود را در قالب تجربه نگاری تصویری به زبان روز و با ادبیات داستانی ارائه نمایند.

در دیگر رسانه‌ها ببینید:

خبرگزاری حوزه

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!