با موضوع مسجد جامعه‌پرداز؛

نشست شبکه امامت استان بوشهر برگزار شد+فیلم

نشست شبکه امامت استان بوشهر برگزار شد+فیلم
مجتبی عظیمی
0
۲۴ اسفند ۱۴۰۰

نشست شبکه امامت استان بوشهر با موضوع مسجد جامعه‌پرداز با حضور ۳۰۰ روحانی و مبلغ فعال در استان بوشهر در مصلای جمعه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، نشست شبکه امامت استان بوشهر با موضوع «مسجد جامعه‌پرداز» با حضور نماینده ولی فقیه در استان، قائم‌مقام تبلیغ و امور فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و مدیرعامل بنیاد هدایت و حضور ۳۰۰ روحانی و مبلغ فعال در استان بوشهر در مصلای جمعه این شهرستان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در این همایش اظهار داشت: روحانیت نوری است که از پرتو این نور جامعه منور می‌شود.

وی افزود: دشمن در تهاجم فرهنگی، ذهن‌ها را برای تسلیم فرهنگی مورد هدف قرار داده است و به دنبال آن است که با ابزار رسانه‌ای از تمام مرزها عبور و در خانه‌ها و ذهن‌ها نفوذ کند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه تهاجم فرهنگی به‌دنبال مهندسی ادراکی است، گفت: هدف دشمن از بین بردن ساختارهای فرهنگی هویت دینی و ملی کشور است.

۱۰ هزار و ۵۰۰ روحانی در مهرواره اوج شرکت دارند

حجت الاسلام سید ناصر میرمحمدیان نیز در این نشست به موضوع مسجد جامعه پرداز پرداخت و اظهار داشت: هدف از برگزاری مهرواره اوج ارتقای خدمت‌ رسانی مساجد با رویکرد جلب مشارکت مردم، شناسایی امامان جماعت فعال و کمک به حل مشکلات محله‌ها است.

قائم مقام تبلیغ و امور فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و مدیرعامل بنیاد هدایت گفت: ۱۰هزار و ۵۰۰ روحانی طرح سراسری «مهرواره اوج» با محوریت مساجد و حضور مؤثر روحانیان در حل مشکلات مردم ۱۰ هزار و ۵۰۰ روحانی در سطح کشور شرکت دارند.

وی بیان کرد: در طرح مسجد جامعه‌ پرداز بر اساس اندیشه‌های امام و رهبرمعظم انقلاب با فناوری مردمی‌ سازی و حکمرانی ولایی صحبت شده تا روش مناسب امامت در سطح کلان و میانی که در جهاد تبیین آیین حکمرانی در اسلام گفته شده پیدا و اجرا شود.

در پایان این همایش از ۱۲ روحانی برگزیده استانی مهرواره اوج با رویکرد خدمت‌رسانی اجتماعی و ۱۰ مبلغ برتر استان تجلیل شد.

 

در دیگر رسانه‌ها ببینید:

خبرگزاری صداوسیما

خبرگزاری حوزه

خبرگزاری ایرنا

خبرگزاری مهر

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!