استاد حوزه علمیه دارالسلام:

حوزه‌های علمیه در طرح امام محله فعال شوند

حوزه‌های علمیه در طرح امام محله فعال شوند
مجتبی عظیمی
0
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

حجت‌الاسلام اسکندری گفت: اجرای طرح امامان محلات نیازمند همکاری همه فعالان فرهنگی و تبلیغاتی و بکارگیری ظرفیت عظیم حوزه‌های علمیه کشور است.

به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام والمسلمین «علیرضا اسکندری» در گفت و گویی با بیان اینکه ابتکار سازمان تبلیغات اسلامی به طور ویژه بنیاد هدایت در راه اندازی طرحی به نام گفتمان امام محله اقدامی بسیار خوب در تقویت جایگاه ائمه جماعات در سطح محلات شهری و روستایی است، اظهار کرد: الحمدالله دستگاه های فرهنگی و تبلیغی کشور تاکنون همکاری خوبی در اجرای این طرح داشته اند.

این استاد حوزه علمیه دارالسلام تهران افزود: اجرای طرح امامان محلات نیازمند همکاری همه فعالان فرهنگی و تبلیغاتی و بکارگیری ظرفیت عظیم حوزه های علمیه کشور است.

وی اضافه کرد: آنچه که در اجرای طرح امام محله بسیار مهم و راهگشا است، ایجاد شبکه ای از فعالان مسجدی است. الحمدالله اتفاقات خوبی در این زمینه در کشور به ویژه در دوره شیوع بیماری کرونا افتاده است که به همت متولیان اجرای طرح امام محله به صورت جدی تر پیگیری و دنبال می شود.

حجت الاسلام اسکندری ادامه داد: امام محله تعبیری دیگر از امام جماعت در تراز انقلاب اسلامی است؛ بنابراین، همه ظرفیت های نظام جمهوری اسلامی باید برای اجرای فراگیرتر این طرح به کار گرفته شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یعنی علاوه بر سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز رسیدگی به امور مساجد و سازمان بسیج مستضعفین، سایر دستگاه ها همچون ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و شعبات آن در استان ها و همه آن دستگاه هایی که مستقیم یا غیرمستقیم با مساجد در ارتباط هستند در اجرای این طرح به مشارکت گرفته شوند.

در دیگر رسانه ها ببینید:

خبرگزاری شبستان

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!