در محله شهید چمران لاهیجان ؛

تلاش امام محله و خیرین به آزادی ۱۰ زندانی منجر شد

تلاش امام محله و خیرین به آزادی ۱۰ زندانی منجر شد
رضا رفیعی‌مهر
0
۱۱ خرداد ۱۴۰۱

با تلاش حجت الاسلام خانی پور و خیرین منطقه هزینه آزادی ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد تأمین و این افراد به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام صادق خانی پور امام محله شهید چمران شهرستان لاهیجان و امام جماعت مسجد علی بن موسی الرضا(ع) با بیان اینکه از پاییز ۹۵ در این مسجد فعالیت می کند، بیان کرد: برنامه های فرهنگی مختلفی را در مسجد انجام می دهیم.

امام محله شهید چمران افزود: یکی از این برنامه ها دعای ندبه است که با استقبال خوب جوانان روبرو شده است و در آن به بیان نکات اخلاقی می پردازیم.

وی عنوان کرد: برنامه فرهنگی دیگر ما نیز هیئت جوانان مکتب الجواد(ع) است که یکشنبه شب ها به اجرای برنامه می پردازد و این برنامه هم با حضور پررنگ جوانان برگزار می شود. سه شنبه شب نیز کلاس قرآن را برگزار می کنیم.

وی با بیان اینکه محله شهید چمران یک منطقه حاشیه نشین است گفت: برای رفع مشکلات و آسیب های حاشیه نشینی با مسئولین نیروی انتظامی رایزنی هایی داشته ایم. چند جلسه آموزشی را با موضوع اعتیاد و با حضور مسئول مواد مخدر شهرستان برگزار کردیم.

حجت الاسلام خانی پور موضوع آزادی زندانیان را یادآورد شد و بیان کرد: با پیگیری های صورت گرفته و کمک خیرین تاکنون نسبت به آزادی ۱۰ نفر از زندانیان اقدام شده است.

وی به مشکلات معیشتی مردم در این منطقه پرداخت و ابراز کرد: در بازدیدی که از منازل برخی از اهالی داشتیم مشکلات آن ها را دیدیم و این مایه شرمساری است. برای رفع این مشکلات مستندسازی کردیم و از قرارگاه خاتم الانبیاء و کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز کمک گرفتیم. تاکنون به چندین نفر که دچار بیماری بوده اند نیز کمک شده است.

امام محله شهید چمران در پایان به عضویت خود در شورای حل اختلاف لاهیجان اشاره کرد و گفت: یکی از اقداماتی که در این محله انجام می دهیم تلاش در جهت فع اختلافات خانوادگی و ممانعت از وقوع طلاق است.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!