روایتی از کار جهادی امام محله مهدیه+فیلم

روایتی از کار جهادی امام محله مهدیه+فیلم
مجتبی عظیمی
0
۰۲ تیر ۱۴۰۱

امام محله مهدیه در شهرکرد با وجود سختی های فراوان در مسیر انجام کارهای فرهنگی، با عشق و علاقه در راستای رفع مشکلات مردم فعالیت می کند.

به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام غفار رئیسی روحانی ۳۹ ساله حدود ۲ سال در محله مهدیه در حال فعالیت است، وی طی یک سال گذشته با خانواده خود در این منطقه ساکن شده و فعالیت‌های فرهنگی، جهادی، عمرانی و اشتغال زایی خود را قدرت انجام می‌دهد.

یکی دیگر از فعالیت‌های این امام محله تشویق جوانان درگیر به اعتیاد به سمت و سوی ترک اعتیاد و داشتن زندگی سالم بوده است.

این روحانی همراهی همسر و فرزندان و اعتماد مردم را از جمله علت های موفقیت‌های خود می‌داند.

حجت الاسلام غفار رئیسی با بیان اینکه مشکلات استان را بررسی کردم و در نهایت متوجه شدم مهدیه به دلیل آسیب‌های اجتماعی موجود بهترین منطقه برای فعالیت جهادی، کارهای فرهنگی و تبلیغی است، اظهار کرد: دو سال است که در این منطقه فعالیت انجام می‌دهم.

وی با اشاره به اجرا نشدن برخی برنامه‌های مذهبی در این منطقه طی سالیان گذشته، عنوان کرد: در زمان ورود من به منطقه بسیاری افراد احساس نا امیدی کردند که نمی‌شود فعالیت‌های فرهنگی در این منطقه انجام داد اما این در حالی است که پس از دو سال فعالیت در این محل نماز جماعت، مراسم‌های مذهبی و انقلابی به صورت مداوم برگزار می‌گردد.

امام محله مهدیه یکی از علت‌های موفقیت‌های خود را جلب اعتماد مردم دانست و تصریح کرد: در زمان ورودم به منطقه اقدام به تهیه شناسنامه محل کردم و بر این اساس مشکلات مردم به صورت جدا منطقه شناسایی شد.

حجت الاسلام رئیسی ادامه داد: با تهیه شناسنامه نقشه راه مشخص شد که پس از آن اقدام به ایجاد گروه جهادی کردیم و کارهای عمرانی و فرهنگی را با تلاش این گروه انجام گرفت.

وی با بیان اینکه وقتی مردم این منطقه به خود باوری رسیدند برای رشد، پیشرفت و تعالی تلاش کردند، اعلام کرد: حدود ۶۰ دختر و پسر در فعالیت‌های ما حضور دارند.

امام محله مهدیه با اشاره به سختی‌های مسیر انجام کار فرهنگی خود، گفت: برخی مسئولان به مردم این منطقه قول و وعده‌هایی می‌دهند ولی عملی نمی‌کنند.

در دیگر رسانه ها ببینید:
خبرگزاری مهر

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!