در جلسه مدیرعامل بنیاد هدایت با راهیاران مطرح شد؛

استفاده از شبکه امامت کشور در عملیات شهدای حرم/ نسخه آزمایشی نرم افزار خدمات بنیاد راه اندازی شد

استفاده از شبکه امامت کشور در عملیات شهدای حرم/ نسخه آزمایشی نرم افزار خدمات بنیاد راه اندازی شد
مجتبی عظیمی
0
۱۱ تیر ۱۴۰۱

جلسه مجازی شبکه راهیاری با حضور حجت الاسلام میر محمدیان و راهیاران استانی بنیاد هدایت پیرامون نشست های عملیات شهدای حرم رضوی و سنگر تبیین برگزار شد.
به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، جلسه مجازی شبکه راهیاری با حضور حجت الاسلام میرمحمدیان مدیر عامل بنیاد هدایت و با حضور راهیاران استانی بنیاد هدایت پیرامون نشست های عملیات شهدای حرم رضوی و سنگر تبیین شب گذشته برگزار شد.
حجت الاسلام میرمحمدیان با اشاره به ارائه عملیات جهاد تبیین در جلسه مدیران کل که در مشهد در حال برگزاری است، گفت: مدیران کل تبلیغات اسلامی استقبال خوبی از عملیات داشتند و راهیاران استانی باید پیگیر باشند تا این نشست ها به بهترین صورت انجام شود.
وی پاشنه آشیل این نشست ها را عدم حضور همه امامان دانست و افزود: اگر مخاطب ما تنها امامان شبکه امامت خودمان باشد ضرر کرده ایم؛ بلکه باید زمینه حضور همه امامان در هر شهرستان را فراهم آورد.
مدیرعامل بنیاد هدایت به اهمیت جهاد تبیین پرداخت و گفت: این عملیات جهاد تبیین چیزی از عملیات های دفاع مقدس کم ندارد، در صورتی که نیّت ما درست باشد، خداوند برکت می دهد، این نیّت ها کار را رشد می دهد و به نتیجه خواهد رسید.
وی ادامه داد: در این عملیات باید برای امامان کنش های دقیق قابل انجام تعریف کنیم و امامان بدانند بعد از این عملیات چه کاری باید انجام دهند و عملیات سنگر تبیین کمک زیادی به این موضوع می کند و فرایند انگیزه سازی تا کنشگری امامان را ما باید انجام دهیم.
حجت الاسلام میرمحمدیان ایجاد ارتباط مستمر با همه امامان را لازم دانست و بیان کرد و افزود: استمرار این ارتباط لازم است تا بتوانیم با امامان دوباره ارتباط بگیریم و حرف های جدید منتقل شود؛ هرچند در فضای مجازی و به صورت غیر حضوری این ارتباط اتفاق بیفتد.
راه اندازی نرم افزار خدمات بنیاد هدایت به صورت آزمایشی
در ادامه این نشست حجت الاسلام پشم فروش، مسئول عملیات بنیاد هدایت، با اشاره به برگزاری عملیات سنگر تبیین و عملیات شهدای حرم در استان ها به راهیاران توصیه کرد: تا حدی که می توانید، این عملیات را شهر به شهر برگزار کنید تا بهره‌وری و حضور بیشتر امامان را شاهد باشیم.
وی از راه اندازی آزمایشی نرم افزار خدمات بنیاد هدایت خبر داد و گفت: این برنامه کاربردی علاوه بر خدمات بنیاد درباره جهاد تبیین و اجرای نمایشگاه و دوره های آموزشی و غیره، محتواهای خوبی دارد.
وی در ادامه به انعکاس روایت روشنایی و مهرواره بانور در این نشست ها و استفاده از ظرفیت های رسانه ای استانی و فضای مجازی در تبیین عملیات ها توصیه کرد.
در ادامه نشست تعدادی از راهیاران استانی به طرح و سؤال و ارائه نظرات خود پرداختند و حجت الاسلام جعفری و حجت الاسلام پشم فروش به مطالب مطرح شده پاسخ دادند.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!