نگاهی بر اجرای عملیات شهدای حرم در کهگیلویه و بویر احمد

نگاهی بر اجرای عملیات شهدای حرم در کهگیلویه و بویر احمد
رضا رفیعی‌مهر
0
۱۵ تیر ۱۴۰۱

حجت الاسلام عارفی زاده از برگزاری نشست شهدای حرم در قالب سه نشست جدا گانه در شهرستان های مختلف استان کهگیلویه و بویر احمد خبر داد. امامان محله، روحانیون مستقر و سایر مبلغین مخاطبین این نشست بودند.

حجت الاسلام رسول عارفی زاده مسئول دفتر جذب و گزینش بنیاد هدایت در گفت و گو با خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، از برگزاری نشست شهدای حرم در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: امامان محله شهرستان های بویر احمد، مارگون و دنا در محل اداره کل تبلیغات اسلامی حضور پیدا کردند. نشست های جداگانه ای نیز در شهرستان های دهدشت و گچساران با حضور امامان محله این شهرستان ها و شهرهای تابعه شکل گرفت.

مسئول دفتر جذب و گزینش بنیاد هدایت افزود: در این سه نشست کلاس هایی به صورت کارگاهی برگزار شد و موضوعاتی نظیر خدمات بنیاد هدایت، جهاد تبیین و مبانی امامن به بحث گذاشته شد.

وی خاطرنشان کرد: مخاطب این کارگاه ها و نشست ها امامان محله طرح هجرت، خود استقرار و سایر مبلغین بودند. در کنار این نشست ها دیدارهایی با ائمه جمعه، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و مسئولین سازمان تبلیغات شکل گرفت و در آن ها به تبیین مبانی امامت و خدمات و دستاوردهای بنیاد هدایت پرداخته شد.ملیا

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!