در قم برگزار شد؛

گزارشی از دومین روز از نشست شهید زاهدلویی+فیلم

گزارشی از دومین روز از نشست شهید زاهدلویی+فیلم
رضا رفیعی‌مهر
0
۰۴ آبان ۱۴۰۱

دومین روز نشست «شهید زاهدلویی» با حضور حجت الاسلام عزت زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و با بررسی برنامه های شش ماه دوم بنیاد هدایت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، دومین روز از نشست «شهید زاهدلویی» با حضور حجت الاسلام عزت زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام میرمحمدیان مدیر عامل بنیاد هدایت، مریم زادقاسمی عضو دفتر بانوان بنیاد هدایت و اعضای شبکه راهیاری در محل بنیاد هدایت در شهر مقدس قم از صبح امروز ادامه یافت.

برنامه امروز با ارائه گزارش راهیاران استانی از برنامه ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۱ بنیاد هدایت آغاز شد و در قالب گعده هایی این گزارش ها به سمع و نظر سایر حضار رسید.

توضیح و تدوین برنامه ۶ ماهه دوم بنیاد هدایت موضوع دیگری بود که در قالب گعده به بحث گذاشته شد و ارائه نظرات و جمع بندی پایان برنامه ها در بخش صبح بود.

برنامه های عصر «نشست شهید زاهدلویی» با سخنرانی مریم زادقاسمی عضو دفتر بانوان بنیاد هدایت آغاز شد. وی اهمیت فعالیت های اجتماعی بانوان را یادآور شد و گفت: بانوان وقت زیادی را برای کارهایی صرف می کنند که آن ها را را راضی نمی کند و همین بر کیفیت مادری آن ها تأثیر منفی دارد. این است که برخی از بانوان برای مطرح کردن خود مسیر اعتراض را در پیش بگیرند. بنابراین باید از این انرژی های ذخیره شده بانوان در جای من مناسب استفاده شود.

عضو دفتر بانوان بنیاد هدایت به روند شکل گیری مهرواره بانور نیز اشاره کرد و گفت: در ابتدای کار قرار بود که این مهرواره برای شبکه شریکه الامام برگزار شود اما با استقبال سازمان تبلیغات اسلامی قرار شد این برنامه برای بانوان سراسر کشور برگزار شود.

وی به نقش مهم شبکه راهیاری در شکل گیری مهرواره اوج و همدل پرداخت و افزود: همانطور که در مهرواره محله همدل و اوج کارها را شبکه راهیاری پیش برد معتقدیم که ای شبکه راهیاری است که در مهرواره بانور می تواند گره گشایی کند و کارها را پیش ببرد.

در ادامه این نشست حجت الاسلام عزت زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در سخنانی شبکه راهیاری را دغدغه مند و مترقی توصیف کرد و گفت: بنیان بنیاد هدایت یک جنگ تمدنی در نظام حکمرانی است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی باور به اندیشه های بنیاد هدایت را برای راهیاران ضروری دانست و افزود: مشخص نیست که اگر این باور نباشد در میدان چقدر شاهد موفقیت شبکه راهیاری و بنیاد هدایت خواهیم بود.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!