واکنش مدیرعامل بنیاد هدایت به حمله تروریستی حرم شاهچراغ؛

زخم‌هایی که منجر به بیداری می‌شود

زخم‌هایی که منجر به بیداری می‌شود
حسین فلاح مراد
0
۰۵ آبان ۱۴۰۱

مدیرعامل بنیاد هدایت با تأکید بر اینکه در آخرالزمان فتنه‌ها پیچیده‌تر می‌شوند، گفت: دشمن دارد نفس‌های آخر را می‌کشد بنابراین طبیعی است که لگدهای محکم‌تری بزند؛ در این شرایط مهم این است که ما از این زخم‌هایی که ایجاد می‌شود در جهت بیداری و روشنگری استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام سیدناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت در مراسم اختتامیه نشست هم‌اندیشی طلبه شهید زاهدلویی، با تأکید بر اینکه در دوره بسیار حساسی به سر می‌بریم، اظهار داشت: امیرالمؤمنین(ع) می‌فرمایند«مَن نامَ لَم یُنَمْ عَنهُ» اگر ما بخوایم، دشمن ما نمی‌خوابیم. در طول تاریخ به جزء مقاطعی هیچ گاه جریان تاریخ با چنین سرعتی حرکت نمی‌کرد. در این دوره بناست که طبق وعده الهی دشمن مغلوب شود.

وی خاطرنشان کرد: دشمن زخمی‌ای که دارد آخرین تلاش‌های خود را به کار می‌گیرد، طبیعتا بسیار خطرناک‌تر است و لگدهای محکم‌تری می‌زند. امروز دشمن آنقدر ضعیف شده که از پهباد و گلوله توپ هم می‌ترسند و در سازمان ملل به بهانه اینکه ایران این تسلیحات را در اختیار روسیه قرار داده است، مصوبه می‌گذراند؛ این نشانه اضمحلال است.

مدیرعامل بیناد هدایت با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در نوک میدان تبلیغ است، گفت: اگر در چنین شرایطی ما احساس آرامش کنیم، معلوم می‌شود راه را اشتباه می‌رویم. کاری هم که ما برعهده گرفتیم مسئولیت بسیار سنگینی است اگر ما احساس فشار و سختی در کار نکنیم، مشخص می‌شود که درک درستی از شرایط نداریم؛ در مقاطعی مثل حوادث اخیر یکباره نتیجه برخی از کم‌کاری‌ها هویدا می‌شود.

حجت الاسلام میرمحمدیان با اشاره به جنایتی که حرم احمد بن موسی(ع) صورت گرفت، گفت: با فتنه در فتنه و پیچیدگی در پیچیدگی مواجه هستیم؛ باید شبانه روز حواس‌مان باشد که بتوانیم طرح و برنامه درستی در این حوادث داشته باشیم؛ در دوره ای هستیم که لحظه لحظه اش برای آینده جهان و ظهور مهم است و اگر لحظه‌ای غافل شویم، ضربات شدیدی می‌خوریم.

وی به ویژگی‌های یک مبلغ و امام موفق و تلاش در عرصه خودسازی تأکید کرد و بیان داشت: کسی که می‌خواهد در این میدان مبارزه وارد شود باید در رفتار و زندگی شخصی‌اش تغییری ایجاد کند تا بتواند اثرگذاری لازم را داشته باشد.

مدیرعامل بنیاد هدایت وظایف شبکه امامت در شرایط فعلی مورد توجه قرار داد و گفت: مهم این است که ما از این زخم‌هایی که ایجاد می‌شود بیداری ایجاد کنیم؛ بدانید که همه این بساط‌ها وقتی برچیده می‌شود که شما در پروژه امامت موفق شوید؛ حتما باید یکسری واکنش‌های رسانه‌ای داشته باشیم اما این کافی نیست. حادثه به این روشنی دچار جنگ روایت‌ها شده و دشمن و ایادی آن تلاش می‌کند که بگویند کشتار زائران کار خود نظام است؛ در این فتنه‌ها باید ایده پردازی درستی داشته باشیم تا بتوانیم کارهای اثرگذاری در میدان رقم بزنیم.

در دیگر رسانه‌ها ببنید:

خبرگزاری حوزه

خبرگزاری مهر

خبرگزاری شبستان

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!