نگاهی به اقدامات روحانی روستای خوینس؛

از میانجی‌گری بین اهالی تا کمک به نیازمندان

از میانجی‌گری بین اهالی تا کمک به نیازمندان
رضا رفیعی‌مهر
0
۲۱ آبان ۱۴۰۱
امام روستای خوینس گفت: تبلیغ دین، برپایی نماز، برگزاری حلقه‌های تربیتی، برگزاری مجالس مختلف در مناسبت‌های ملی و مذهبی، رفع اختلافات و میانجی‌گری بین اهالی و کمک به نیازمندان قسمتی از فعالیت‌های بنده به عنوان امام محله روستای خوینس است.
به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام حمزه سلامی امام روستای خوینس، در گفت‌وگویی به بیان گزارشی از اقدامات خود در روستای خوینس، پرداخت و اظهار داشت: تبلیغ دین، برپایی نماز، برگزاری حلقه‌های تربیتی، برگزاری مجالس مختلف در مناسبت‌های ملی و مذهبی، رفع اختلافات و میانجی‌گری بین اهالی و کمک به نیازمندان قسمتی از فعالیت‌های بنده به عنوان امام محله روستای خوینس است.
وی افزود: در راستای کمک به نیازمندان اقدام به راه اندازی مرکز نیکوکاری حضرت خدیجه کبری(س) به کمک اهالی روستا کردیم که در کل دهستان فعالیت دارد و ۴۰۰ نفر را در حال حاضر تحت پوشش خود دارد.
حجت الاسلام سلامی، در خصوص شناسایی خانواده‌های نیازمند، ابراز داشت: شناسایی افراد نیازمند از طریق افراد امین، شوراهای روستایی، افراد مطمئن و رفت و آمدهایی که بنده به روستاها دارم صورت می‌گیرد و بعد از شناسایی، سبدهای غذایی و بسته‌های لوازم التحریر، به این خانواده‌ها اهدا می‌شود.
وی گفت: همچنین با همکاری بنیاد علوی یک تیم پزشکی در فصول مختلف، برای درمان نیازمندان به روستا اعزام و ملزوماتی نظیر ویلچر، دارو و دیگر اقلام مورد نیاز، به خانواده‌های بی‌بضاعت داده می‌شود.
امام روستای خوینس، در خصوص اشتغال زایی برای افراد جویای کار در روستا و منطقه خاطرنشان کرد: وظیفه ما در این خصوص شناسایی و معرفی افراد به بنیاد هدایت جهت دریافت وام‌های اشتغال زایی است.
وی اظهار داشت: شناسایی مشکلات عمرانی روستاها و یا کشاورزان مانند لایروبی نهرها و ارائه آنها به بنیاد علوی برای حل آن مشکلات و همچنین شناسایی افرادی که مشکل مسکن دارند و معرفی به بنیاد علوی جهت حمایت، از دیگر اقدامات بنده به عنوان امام روستای خوینس است.
در دیگر رسانه ها ببینید:
نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!