پیام تسلیت مدیرعامل بنیاد هدایت در پی شهادت حجت الاسلام زارع مویدی

پیام تسلیت مدیرعامل بنیاد هدایت در پی شهادت حجت الاسلام زارع مویدی
مجتبی عظیمی
0
۲۵ آبان ۱۴۰۱

حجت الاسلام میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت، در پی شهادت حجت الاسلام زارع مویدی، پیام تسلیتی را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام سید ناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت، در پی شهادت حجت الاسلام محمد زارع مویدی، پیام تسلیتی را صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

این روزها هر گاه خبر شهادت فرزندان گرانقدر ملت عزیز ایران را می شنویم، بیشتر به یاد آن شعر معروف می افتیم که «در باغ شهادت باز، باز است»

الحق شهادت روزی کسانی می‌شود که شهید زیسته اند و عمرشان را به علم و جهاد و خدمت به محرومان گذرانده اند.

مجاهدانی مانند شهید والامقام، حجت الاسلام محمد زارع مؤیدی امام جماعت مسجد النبی(صلی الله علیه وآله) بیضاء که افتخار رشادت در جبهه‌های نبرد با داعش، توفیق خدمت به مردم سیل زده و زلزله زده را داشته‌اند و این سال‌ها هم با تمام توان در سنگر مساجد، مجاهدت فرهنگی کردند و این روزها در مقابل اغتشاشگران و دشمنان قسم‌خورده دین اسلام، سینه ستبر کرده و به فیض شهادت نائل می‌شوند؛ این‌ها مصداق اتم و اکمل «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ» هستند؛ طُوبَى لَهُمْ وَ حُسْنُ مَآبٍ.

شهادت این مجاهد راستین را به محضر امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب، علما و روحانیون معزز آن استان، خانواده محترم ایشان و ملت دیندار و شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

حضور چنین عزیزانی در شبکه امامت مساجد کشور مایه مباهات و فقدان آنها مایه خسران و صدمه است. به امید آنکه ما نیز رهرو این راه نورانی باشیم و با خون پاک این شهدا، درخت تناور امامت، رشد روز افزون و پرثمر داشته باشد.

إنا بهم لاحقون ان‌شاء‌الله

سیدناصر میرمحمدیان

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!