فردا برگزار می‌شود؛

مراسم اختتامیه «بانور» و افتتاحیه «محله همدل۲»

مراسم اختتامیه «بانور» و افتتاحیه «محله همدل۲»
مجتبی عظیمی
0
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

روز یکشنبه اختتامیه مهرواره «بانور» و افتتاحیه مهرواره «محله همدل۲» با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس سازمان بسیج مستضعفان برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، مراسم اختتامیه مهرواره «بانور» و افتتاحیه مهرواره «محله همدل۲» صبح روز یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰ در دفتر ریاست سازمان بسیج مستضعفین برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفان و حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان عضو هیئت امنای بنیاد هدایت، سخنرانان اصلی این برنامه خواهند بود.
این مراسم با حضور برخی از میهمان که از سوی سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان بسیج دعوت شده اند، برگزار شده و هم‌زمان به صورت آنلاین نیز در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها پخش خواهد شد.
گفتنی است، مهرواره بانور، برای بانوان فعال مسجدی این فرصت را فراهم کرد که ضمن گره گشایی از مسائل حوزه خانواده، ظرفیت عظیم زن مسلمان انقلابی را به منصه ظهور بگذارند و مروج «الگوی سوم زن» باشند.
همچنین لازم به ذکر است که مهرواره محله همدل۲ نیز با رویکردی متفاوت نسبت به مهرواره قبلی آغاز به کار خواهد کرد. تلاش شده در این مهرواره همه ظرفیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی به کار گیری شود و برخی نهادها مثل بسیج، نیز همکاری و مشارکت داشته باشند، به امید اینکه پیوندهای اجتماعی و همدلی اهالی محله‌های سراسر کشور به بهانه گره‌گشایی از مشکلات مردم، تحکیم شود.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!