شبکه امامت؛ یکی از کارویژه های سازمان تبلیغات

شبکه امامت؛ یکی از کارویژه های سازمان تبلیغات
بنیاد هدایت
0
۰۹ خرداد ۱۴۰۰

راهیار منطقه جنوب کشور شبکه امامت به عنوان یکی از کار ویژه‌های مهم سازمان تبلیغات و بنیاد هدایت دانست و گفت: امامان در چند لایه شامل کارکرد امام‌ها در محلات، میزان مشارکت شان در عملیات‌ها، ارزیابی در آموزش‌هایی که سازمان برای آنها برگزار کرده و ارزیابی میدانی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت؛ حجت‌الاسلام رسول عارفی‌زاده اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه‌های مهرواره محله همدل کارهای خوبی در منطقه جنوب کشور شامل استان‌های بوشهر، فارس و کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته و مسائل مهمی ثبت شده است.
وی از ثبت سه هزار و ۶۳۱ مسئله منطقه جنوب در سامانه محله همدل خبر داد و اضافه کرد: در سفر به استان بوشهر در راستای توجیه مدیران ادارات شهرستانی به منظور پیگیری عملیات مهرواره محله همدل اقدام شد.
مسئول منطقه جنوب کشور شبکه امامت بنیاد هدایت با تشریح طرح مهرواره محله همدل بیان کرد: ارزیابی شبکه امامت (امام روستا، امام محله و امام پایگاه) استان بوشهر از دیگر اهداف سفر به این استان است.
وی افزود: در استان فارس دو هزار و ۴۳۴، در کهگیلویه و بویراحمد هزار و ۲۱ و در بوشهر ۱۷۶ مسئله ثبت شده و با توجه به تمدید عملیات مهرواره محله همدل تا ۲۰ خرداد امیدواریم اتفاقات خوبی نسبت به ثبت و حل مسائل در سطح استان بیفتد.
حجت‌الاسلام عارفی‌زاده افزود: شبکه امامت به عنوان یکی از کار ویژه‌های مهم سازمان تبلیغات و بنیاد هدایت است که امامان در چند لایه شامل کارکرد امام‌ها در محلات، میزان مشارکت شأن در عملیات‌ها، ارزیابی در آموزش‌هایی که سازمان برای آنها برگزار کرده و ارزیابی میدانی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.
وی ادامه داد: مجموعه این چهار ارزیابی شبکه امامت استان (امام روستا، امام محله و امام پایگاه) مشخص می‌کنند هر امام حائز کدام یک از رتبه‌های سفیر، هادی و یا امام می‌شود و با توجه به ورودی که مدیران باید می‌کردند توضیحات به آنها ارائه شد.
عارفی‌زاده اظهار داشت: کار ارزشمندی که بنیاد هدایت در بحث ارزیابی امامان انجام داده طراحی دو سامانه بیرق و سامانه سجیر است که با خود اظهاری امامان و راستی‌آزمایی و رصد فعالیت آنان توسط راهیاران شهرستانی و استانی این فرایند کامل می‌شود.

 در دیگر رسانه ها:

خبرگزاری مهر

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!