نگاهی به کارنامه یک امام محله؛ 

از ایجاد مرکز نیکوکاری تا ترک اعتیاد 

از ایجاد مرکز نیکوکاری تا ترک اعتیاد 
مجتبی عظیمی
0
۲۰ تیر ۱۴۰۰
حجت الاسلام حسین بیاتی، امام پایگاه فرهنگی، اجتماعی محله دره غریب بروجرد است که از ایجاد مرکز نیکوکاری تا تعمیر منازل نیازمندان، ترک اعتیاد معتادین و دیگر فعالیت های فرهنگی را در کارنامه خود دارد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، حجت الاسلام حسین بیاتی، امام پایگاه فرهنگی، اجتماعی محله دره غریب بروجرد است که در دوره فعالیت خود توانسته است گره هایی از زندگی مردم این محله بردارد و در راستای تحقق رسالت روحانیت قدم های خوبی بردارد.
ایجاد مرکز نیکوکاری مزین به نام شهید سلیمانی از جمله اقدامات مؤثر امام این پایگاه فرهنگی، اجتماعی است؛ وی توانسته است با کمک خوب خیرین بروجردی تاکنون بالغ بر ۳۰۰  میلیون تومان بسته معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان توزیع شده است.
وی در خصوص دیگر فعالیت های مرکز نیکوکاری شهید سلیمانی می گوید: با بهره گیری از ظرفیت نیروهای جهادی نیازمندانی را که منازل آن ها نیاز به تعمیرات داشت، شناسایی و نسبت به انجام تعمیرات اقدام شد.
حجت الاسلام بیاتی برای کمک به نیازمندان محله با همفکری فعالان کانون و زیر نظر کمیته امداد امام خمینی (ره) اقدام به طراحی صندوقی در تعداد بالا و توزیع آن در بین منازل و محل های کسب کرده اند؛ افراد صدقات و کمک های مالی خود را داخل صندوق ها ریخته و پس از جمع آوری صندوق ها، مبالغ آن صرف فقرای محله می شود.
از دیگر اقدامات امام پایگاه فرهنگی، اجتماعی محله دره غریب، با همکاری نیروهای جهادی رقم زد، اصلاح سیستم روشنایی محله و رفع مشکلات آسفالت محله بود؛ وی در این باره می گوید: یک نفر را برای پیگیری این امور تعیین کردیم تا کارها را دنبال و به نتیجه برساند و در نتیجه رفع مشکلات روشنایی و خرابی آسفالت در حال انجام است.
تلاش برای ترک اعتیاد برخی از معتادین محل، تشکیل حلقه های صالحین، پیگیری تهیه وسایل ورزشی، برگزاری دوره های آموزش فرزندپروری و تشکیل کلاس های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم از دیگر فعالیت های این روحانی جهادی است.
نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!