دست پر امام روستای قباق تپه برای خدمت به مردم

دست پر امام روستای قباق تپه برای خدمت به مردم
مجتبی عظیمی
1
۲۳ تیر ۱۴۰۰
حجت الاسلام رضایی زاده برای برای خدمت به مردم از هیچ کاری دریغ نکرده است و کارهای مختلفی نظیر ساخت منزل مسکونی برای نیازمندان کاشت هزار اصله نهال، تهیه گوشی موبایل برای دانش آموزان بی بضاعت تنها بخشی از کارنامه ارزشمند اوست.
به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، حجت الاسلام محمد یاسر رضایی زاده متولد سال۱۳۶۷ در شهرستان کبودرآهنگ استان همدان است که در مسیر حل مشکلات مردمان این منطقه گام های ارزشمندی برداشته است.
او که خود اهل روستای دستجرد کبودآهنگ است، سه سالی می‌شود که امام محله روستای قباق تپه شده و در حال ارائه خدمات نوع دوستانه به اهالی این روستا است.
به گفته این روحانی جوان، قباق تپه از روستاهای بزرگی است که در ۲۰ کیلومتری شهرستان کبودرآهنک واقع شده و جمعیتی بالغ بر ۵ هزارنفر دارد که ۸۵ درصد آن‌ها تحصیل کرده هستند.
وی در این روستا اقدام به تهیه گوشی موبایل برای دانش آموزان بی بضاعت، توزیع بسته های معیشتی، راه اندازی مرکز نیکوکاری ریحانه النبی(س) و راه اندازی کارگاه آموزش و مشاوره خانواده کرده است؛ به تازگی هم ساخت سایبان محوطه گلزار شهدای این روستا را به سرانجام رسانده است.
این روحانی تلاشگر به اهداف خود از ساخت سایبان برای محوطه گلزار شهدا این روستا اشاره می‌کند و می‌گوید: برنامه های بسیاری از جمله مراسم ختم، یادواده شهدا و برنامه های فرهنگی در این محوطه برگزار می‌شود؛ بعد از شیوع کرونا و لزوم رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی، تصمیم گرفته شد این محوطه را که فضای چندان مناسبی نداشت به سایبان مجهز کنیم.
حالا این محوطه علاوه بر ایجاد سایبان، آسفالت ریزی و دیوارکشی نیز شده است و کمترین ثمره‌اش این بوده که برنامه های مهم مذهبی این روستا در ایام کرونا تعطیل نشده است و در فضای باز این محوطه برگزار می شود.
به گفته حجت الاسلام رضایی زاده، تجهیز این محوطه چون با همدلی و همراهی اهالی روستا و خیرین انجام گرفته هزینه چندانی را در برنداشته و تنها قریب به ۶۰ میلیون تومان برای آن هزینه شده است. 
وی حالا با تشکیل یک ستاد و با دعوت از مسئولین شهرستانی تصمیم دارد برای اشتغال مردمان این منطقه محروم اقداماتی را انجام دهد؛ راه اندازی مرکز نیکوکاری ریحانه النبی در این روستا با پیگیری این روحانی تلاشگر، باعث شده است تا شناسایی و کمک به نیازمندان و انجام کارهای خیر به صورت جدی‌تر دنبال شود.
وی همچنین کارگاه‌های آموزشی ویژه بانوان نیز برگزار کرده است تا آن‌ها روش صحیح تربیت فرزند و همسرداری را آموزش ببینند؛ کارگاه‌هایی که  بالغ بر ۵۰۰ شرکت کننده داشته است.
او در خصوص اهداف خود از انجام فعالیت‌های خیرخواهانه می گوید: خداوند بارها بنده‌های خود را به کار نیک وخدمت به مردم دعوت کرده است؛ هدف ما نیز جلب رضایت خدا و زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت(عج) است.
بحث و تبادل نظر
    نسیم
    جولای 19, 2021

    خیلی عالی

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!