راهیار بنیاد هدایت در استان خوزستان تشریح کرد:

نقش مؤثر امامان محله در جهت دهی صحیح مطالبات مردمی خوزستان

نقش مؤثر امامان محله در جهت دهی صحیح مطالبات مردمی خوزستان
مجتبی عظیمی
0
۰۶ مرداد ۱۴۰۰
حجت الاسلام بیگدلی گفت: طلاب و امامان محله با حضور خود در میان مردم، شرکت در فعالیت های جهادی برای حل مشکلات مردم و از سویی با گفت‌وگو با افراد تأثیرگذار نقش مؤثری در جهت دهی صحیح به مطالبات مردی ایفا کردند.
به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، حجت الاسلام مرتضی بیگدلی راهیار بنیاد هدایت در استان خوزستان، در مورد اتفاقات اخیر این استان اظهار داشت: امامان محله در شرایط موجود نقش آفرینی مثبتی را از خود به نمایش گذاشته و در سوق دادن مطالبات به حق مردم به سمت و سوی درست خود، اثرگذار عمل کردند.
راهیار بنیاد هدایت در استان خوزستان ادامه داد: امامان ما با جلساتی که با دیگر روحانیان، افراد تأثیرگذارو نهادهای مربوطه داشتند تلاش کردند تا به حل مشکلات و رسیدگی به مطالبات مردم کمک کنند.
وی به فعالیت های جهادی امامان در شرایط  کنونی اشاره کرد و افزود: در شرایطی که مردم خوزستان با مشکل کم آبی مواجه هستند، یکی از اقدامات امامان روستا و محله ها کار میدانی و شرکت در فعالیت های جهادی بود که این عزیزان به آن اقدام کردند.
حجت الاسلام بیگدلی گفت: یکی از اقدامات مهم امامان محله برای جهت دهی مناسب به درخواست های مردم دیدار و گفت‌وگو با بزرگان و شیوخ قبایل بود و این کمک بزرگی به کنترل اوضاع کرد.
راهیار بنیاد هدایت در استان خوزستان اظهار کرد: اتفاقاتی در خوزستان رقم خورد، اما طلاب و روحانیان نقش مهمی را در میدان ایفا کردند و با حضور خود در تجمعات مردمی مانع شدند تا اوضاع بدتری رقم بخورد و به طور قطع اگر حضور فعال این قشر نبود مشکلات بزرگتری را شاهد بودیم.
در دیگر رسانه ها:
نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!