در استان ایلام برگزار شد؛

کارگاه آموزشی وتوانمندسازی صندوق های خرد محلی ویژه امامان روستاها و محلات حاشیه شهر

کارگاه آموزشی وتوانمندسازی صندوق های خرد محلی ویژه امامان روستاها و محلات حاشیه شهر
مجتبی عظیمی
0
۱۹ مرداد ۱۴۰۰
کارگاه آموزشی و توانمندسازی صندوق های خرد محلی ویژه امامان روستاها و حاشیه شهرها با حضور دکتر اصغر نورالله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کل کشور در محل سالن  همایش های اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام برگزار گردید.
در این کارگاه آموزشی ابتدا حجت الاسلام محمد فتاحی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بیان داشت : یکی از چالش های مهم استان ایلام معضل بیکاری جوانان است که عموماً دارای تحصیلات عالیه دانشگاهی می باشند.
وی در ادامه گفتند:یکی از نکات مهم فراگیر شدن فرهنگ کسب و کار و کار آفرینی است توانمندسازی جامعه برای اشتغال بسیار مهم است.
محمد فتاحی در پایان از مجموعه صندوق کارآفرینی به خاطر اجرای این طرح در استان ایلام بعنوان اولین استان در کشور تشکر کردند.
در ادامه کارگاه دکتر اصغر نورالله زاده مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید بیان داشتند: روحانیون و امامان محله که دارای مقبولیت اجتماعی هستند و همچنین با ظرفیت محلات و ساکنین محلات آشنایی دارند می توانند در خصوص ارائه مشاوره کسب و کار و همچنین معرفی افراد توانمند و صاحب ایده جهت حمایت صندوق از طرح های خرد و زودبازده رابط مناسبی باشند.
وی در ادامه گفتند: توجه به ظرفیت های بومی از اولویت های صندوق کارآفرینی امید است شبکه تبلیغ باید جوانان بیکار در محلات و روستاها را به سمت اشتغال پایدار هدایت کنند.
دکتر نورالله زاده کسب کار مبتنی بردانش ایده و نوآوری در قالب زنجیره ارزش را ماندگار و پایدار دانست؛ چراکه این امر به مزیت رقابتی کسب و کار تبدیل خواهد شد.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی کل کشور در پایان گفتند: با کمک شبکه تبلیغ در همه محلات صندوق حمایت مالی با محوریت مساجد برای حمایت از جوانانی که صاحب ایده و طرح هستند در استان ایلام بعنوان تنها استان پایلوت این طرح در کشور راه اندازی خواهد شد.
این کارگاه آموزشی با همکاری صندوق کارآفرینی امید، بنیاد هدایت و اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام با حضور۷۰ نفر از روحانیون و مبلغین استان اجرا گردید.
در دیگر رسانه ها:
نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!