مدیرعامل بنیاد هدایت مطرح کرد؛

مهرواره اوج؛ پویشی برای ارتقاء مدل حل مسئله

مهرواره اوج؛ پویشی برای ارتقاء مدل حل مسئله
مجتبی عظیمی
0
۰۷ شهریور ۱۴۰۰
حجت الاسلام میرمحمدیان گفت: به نظر مخاطب اصلی رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیر که فرمودند نهضت مواسات اوج بگیرد، سازمان تبلیغات بود؛ به همین دلیل «مهرواره اوج» طراحی و کلید زده شد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، حجت الاسلام سیدناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت و برخی از معاونان این مجموعه با محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی و عضو هیات امنای بنیاد هدایت دیدار و گفت‌وگو کردند.
در ابتدای این جلسه حجت الاسلام امید محلاتی معاون راهبری بنیاد هدایت به ارائه گزارشی از فعالیت‌های بخش‌های مختلف این مجموعه و برنامه‌های پیش رو در افق ۱۴۰۰ و ۱۴۰۵ پرداخت و اظهار داشت: به نظر ما مخاطب اصلی رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیر که فرمودند نهضت مواسات اوج بگیرد، سازمان تبلیغات بود؛ به همین دلیل «مهرواره اوج» طراحی و کلید زده شد.
حجت الاسلام میرمحمدیان در بخش دیگر این جلسه به اهداف و نتایج حاصل از عملیات‌های گوناگونی که بنیاد هدایت انجام داده است، اشاره کرد و گفت: در «مهرواره اوج» که به تازگی شروع شده است، سعی داریم مدل حل مسئله را ارتقاء بدهیم تا ظرفیت‌ها درست شناسایی و مسائل اولویت بندی شود. در عملیات‌های مختلفی که از سوی بنیاد طراحی و اجرا می‌شود سعی داریم فرآیند امامت حلقه‌های میانی گام به گام پیش برود.
وی افزود: طی چند عملیات‌های اخیر به ویژه مهرواره محله همدل، در میدان اتفاق بزرگ و مهمی افتاد؛ به همین دلیل بسیاری از مردمی که در جریان این فعالیت‌ها بودند، منتظر دور جدید مهرواره هستند. هدف ما این است که به امام محوری برسیم.
دادمان ضمن اعلام آمادگی برای همکاری و هم‌افزایی بیشتر دو مجموعه، گفت: مجموعه‌های مختلفی که ذیل سازمان تبلیغات اسلامی مشغول فعالیت هستند، ظرفیت‌های بسیاری خوبی دارند و اگر این مجموعه‌ها دست به دست هم بدهند اتفاقات بزرگی رقم خواهد خورد.
وی بیان داشت: یکی از دغدغه‌های بنده این است که مجموعه بچه‌های مسجد که ذیل حوزه هنری فعالیت داشت، احیاء شود؛ در این زمینه می‌توانیم اقدامات مشترکی با بنیاد هدایت داشته باشیم.
در دیگر رسانه ها:
خبرگزاری مهر
نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!