به همت امام مسجد جامع حاج آقا کوچک گرگان انجام شد؛ 

ارائه مشاوره های حقوقی و خانواده

ارائه مشاوره های حقوقی و خانواده
مجتبی عظیمی
0
۱۵ شهریور ۱۴۰۰
حجت الاسلام میردیلمی امام مسجد جامع حاج آقا کوچک گرگان است که به منظور ارائه مشاوره های حقوقی به مراجعین از ظرفیت مشاوران و وکلای خیر است.
به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت حجت الاسلام سیدمهدی میردیلمی امام مسجد حاج آقا کوچک شهرستان گرگان و یکی از شرکت کنندگان مهرواره اوج در گفت و گویی به ارائه گزارشی فعالیت های خود در این مسجد پرداخت و اظهار داشت: چندین سالی است در مسجد در بخش مشاوره حقوقی فعال هستیم و خدماتی را به مراجعین ارائه می دهیم.
امام مسجد حاج آقا کوچک افزود: برخی از افراد به عنوان وکیل در این مشاوره ها به ما کمک می کنند و در کنار مسائل حقوقی در رابطه با مسائل مختلفی همچون اعتیاد و طلاق نیز مشاوره هایی داده می شود.
وی تصریح کرد: از دیگر فعالیت های ما در مدیریت مسجد، ایجاد درآمد پایدار برای آن است؛ با تلاش های صورت گرفته در دو سال گذشته دو بخش از مسجد تبدیل به واحد تجاری شده است تا بتوانیم با توجه به کاهش کمک های مردمی پس از شیوع کرونا، از منابع آن هزینه ها را تأمین کنیم.
حجت الاسلام میردیلمی بیان کرد: قبل از کرونا در راستای تهیه دارو ویژه بیماران فعالیت داشتیم و به این صورت که سهمیه ای در علوم پزشکی برای معرفی ۱۵ نفر در نظر گرفته شده بود و ما در این کار عمدتا نقش تسهیل گری را بر عهده داشته ایم.
وی عنوان کرد: همچنین یکی از اقدامات مهم به همت خیرین، تامین جهیزیه برای نیازمندان است که در دو دوره برای هر یک به بیش از ۴ خانواده کمک های خوبی صورت گرفت.
شرکت کننده مهرواره اوج خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی نیز، در قالب طرح های مختلف، کمک های معیشتی صورت گرفت و اخیرا نیز تصمیم گرفته شد این خدمات و کمک ها به سمت خدمات رفاهی و اجتماعی برود.
وی گفت: در تعمیر منازل نیازمندان از ظرفیت ها و توانمندی های اهالی برای کمک رسانی استفاده کردیم و با حضور نیروهای جهادی بخشی از مشکلات رفع شد.
حجت الاسلام میردیلمی افزود: در رابطه با مهرواره اوج نیز برنامه هایی داریم که با کمک اهالی می‌توانیم آن را به نتیجه برسانیم؛ با توجه به مسجد در بازار واقع شده است، بیشتر به سمت کارهای خدماتی و اجتماعی با حضور خیرین رفته ایم.
وی بیان کرد: در ایام تحصیل با برگزاری کلاس برای دانش آموزان نیازمند و تأمین هزینه تردد معلمین جهت تدریس، قدم هایی برداشته شد و برنامه هایی را نیز برای تأمین تبلت برای نیازمندان داریم.
امام مسجد جامع حاج آقا کوچک عنوان کرد: ارائه مشاوره های حقوقی در کاهش طلاق و آسیب های اجتماعی و تداوم طرح مواسات از برنامه های مهمی است که در مهرواره اوج به طور ویژه به آن می‌پردازیم.
نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!