دبیر اجرایی طرح مهرواره اردبیل:

۲۰۰ مسجد در استان اردبیل میزبان طرح ملی «مهرواره اوج» هستند

۲۰۰ مسجد در استان اردبیل میزبان طرح ملی «مهرواره اوج» هستند
مجتبی عظیمی
0
۲۸ شهریور ۱۴۰۰

دبیر اجرایی مهرواره اوج اردبیل از ثبت همکاری ۲۰۰ مسجد اردبیل در این طرح ملی خبر داد و گفت: ارتقای خدمت رسانی به مردم با محوریت مساجد اولویت اصلی در مهرواره اوج است.
به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، حجت‌الاسلام محمدصادق قاسمی در گفت وگویی به آغاز اجرای طرح ملی مهرواره اوج در استان اردبیل اشاره و اظهار کرد: مهرواره اوج با هدف به اوج رساندن خدمت رسانی به مردم در حوزه‌های مختلف با موضوع مساجد و امامان محلات است و یکی از این حوزه‌ها کمک مومنانه به نیازمندان است.
وی گفت: همزمان با سراسر کشور، پس از فرمایش مقام معظم رهبری مبینی بر ضرورت اوج گیری مواسات با موضوع مساجد، در استان اردبیل نیر این طرح با همکاری ۲۰۰ مسجد، پس از شناسایی و رصد مشکلات و نیازهای محلات مختلف آغاز به فعالیت کرد.
دبیر اجرایی مهرواره اوج اردبیل به همکاری روحانیون و امامان محله در این طرح اشاره کرد و گفت: روحانیون و امامان جماعت مساجد محلات، بخش‌ها و روستاها، مسائل و مشکلات محلات خود را بررسی کرده و سپس با جذب خیران و افراد توانمند نسبت به رفع مشکلات نیازمندان اقدام می‌کنند.
حجت‌الاسلام قاسمی ارتقای خدمت رسانی مساجد را ضرورت اصلی اجرای مهرواره اوج عنوان و خاطر نشان کرد: جلب مشارکت مردم، شناسایی امامان جماعت فعال و در نهایت کمک به حل مشکلات محلات از آثار مثبت این مهرواره خواهد بود.
وی ابراز امیدواری کرد حرکت‌هایی همچون مهرواره اوج بتواند مرحله جدیدی از حضور مؤثر روحانیون و حل مشکلات مردم با موضوع مسجد تلقی شود به‌گونه‌ای که امر مواسات به بهترین شکل، منجر به اتحاد بیشتر جامعه شود.
دبیر اجرایی مهرواره اوج اردبیل گفت: مهرواره اوج از نیمه دوم شهریور ماه آغاز و تا پایان آبان ماه در استان اردبیل اجرا می‌شود.

در دیگر رسانه ها:
خبرگزاری مهر

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!