حجت الاسلام قائم آبادی شرکت کننده مهرواره اوج و امام روستای نعمت آباد:

در طرح ازدواج آسان، تامین جهیزیه برای ۱۲ نوعروس دارای ۱۴ سکه مهریه اختصاص یافت

در طرح ازدواج آسان، تامین جهیزیه برای ۱۲ نوعروس دارای ۱۴ سکه مهریه اختصاص یافت
مجتبی عظیمی
0
۱۰ مهر ۱۴۰۰

امام روستای نعمت آباد گفت: در قالب طرح ازدواج آسان، تامین جهیزیه برای ۱۲ نوعروس دارای ۱۴ سکه مهریه اختصاص یافت.
حجت الاسلام یاسر قائم آبادی امام روستای نعمت آباد از توابع شهرستان ریگان استان کرمان در گفتگویی اظهار داشت: اقدامات زیادی در قالب مسجد محوری شامل کمک‌های معیشتی و کارهای فرهنگی انجام شده است و پس از کرونا این اقدامات توسعه زیادی در حمایت از اقشار ضعیف داشت.


وی افزود: بسته های معیشتی با کمک مشارکت های مردمی در میان ۵۰ خانواده شامل ۳۰ خانواده یتیم و ۲۰ خانواده نیازمند توزیع شد که به طور متوسط هر یک ماه بسته هایی را به این عزیزان تحویل دادیم.امام روستای نعمت آباد بیان کرد: بسته های معیشتی به لحاظ ارزشی بستگی به میزان کمک های خیرین و مردمی دارد و اگر کمک ها خوب شود اقلام بیشتری در اختیارشان قرار می گیرد، ضمن اینکه هر ماه دو گوسفند نیز برای نیازمندان و ایتام ذبح و گوشت قربانی توزیع شد.
وی تصریح کرد: همچنین توانستیم یک تبلت برای خانواده ای که توان خرید گوشی جهت آموزش دانش آموزان نداشت تهیه کنیم و ۲ دستگاه کولر آبی نیز برای خانواده یتیم و نیازمند خریداری شد.


حجت الاسلام قائم آبادی خاطرنشان کرد: همچنین برنامه هایی در تامین جهیزیه داریم و در این زمینه در قالب طرح ازدواج آسان، تامین جهیزیه برای ۱۲ نوعروس دارای ۱۴ سکه مهریه اختصاص یافت.
وی گفت: طرح ازدواج آسان پس از ارائه آموزش و اخذ نمره برای شرکت کنندگان برگزار می شود و ما از طریق خیرینی در تهران پیگیری لازم را برای حمایت داریم، برای اشتغال نیز برنامه هایی در صورت تامین منابع در دستور کار خواهیم داشت.
امام روستای نعمت آباد افزود: در حال حاضر کارهای فرهنگی در مناسبت های مختلف برگزار می شود و اهالی نیز استقبال خوبی از برنامه ها دارند.


وی در خصوص فعالیت گروه جهادی عنوان کرد: این گروه در جهت حمایت از نیازمندان فعالیت های خوبی دارند و اقداماتی در سطح روستا داشته اند و چند خانه در روستاهای اطراف برای نیازمندان از جمله افراد بی بضاعتی که در چادر زندگی می کنند احداث کرده اند.
حجت الاسلام قائم آبادی تصریح کرد: بنده عضو این گروه جهادی هستم و در روستاهای دیگری نیز اقداماتی را در ساخت و ساز منازل روستایی برعهده دارند.
وی بیان کرد: باید تلاش کرد خدمات رونق و اوج بیشتری بگیرد در این خصوص برنامه هایی که داشته‌ایم را باید توسعه دهیم و افراد بیشتری تحت پوشش قرار بگیرند.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!