امام محله فردیس استان البرز و شرکت کننده مهرواره اوج خبر داد؛

راه اندازی خانه هلال در مسجد حضرت ولیعصر فردیس

راه اندازی خانه هلال در مسجد حضرت ولیعصر فردیس
مجتبی عظیمی
0
۱۲ مهر ۱۴۰۰

امام محله فردیس استان البرز از راه اندازی خانه هلال در مسجد حضرت ولیعصر(عج) خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت بحث امداد و کمک های اولیه به ویژه در ایام کرونا اقدام به برگزاری دوره های آموزشی امداد نمودیم.
به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، حجت الاسلام محمد ابراهیم خاکپور با اشاره به اقدامات شاخص مسجد ولیعصر(عج) فردیس البرز اظهار داشت: با شناسایی ۴۲ خانوار بی بضاعت، طی ۱۶ مرحله کمک های معیشتی بین آنها توزیع شده و به طور مستقیم تحت پوشش این مجموعه قرار گرفتند‌.وی با بیان اقدامات صورت گرفته در ایام مختلف سال تصریح کرد: همزمان با بازگشایی مدارس ۳۰ پک کامل لوازم التحریر در اختیار دانش آموزان کم برخوردار قرار گرفت و لوازم مورد نیاز جهیزیه به دو نوعروس نیازمند نیز اهدا شد.
به گفته خاکپور ۴ دوره مسابقات پیامکی در فضای مجازی، طی مناسبت های مختلف عید مبعث و غدیر و نیمه شعبان و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد که به نفرات برتر هر دوره ۲۰ جایزه ۵۰۰ هزار تومانی اهدا شد.
وی راه اندازی خانه هلال را از اقدامات مهم این مجموعه دانست و عنوان کرد: برای ارائه خدمات امدادی، نمایندگی کلاس های آموزشی امداد و کمک های اولیه را گرفتیم تا علاقه مندان به این حوزه از آموزش های لازم برخوردار شوند.
امام محله منطقه فردیس البرز با اشاره به اهمیت اوج گیری مساجد در میان اقشار مختلف جامعه ابراز داشت: با توزیع بسته های معیشتی مورد نیاز اقشار بی بضاعت و برگزاری جلسات و هیئت های مذهبی در مناسبت های مختلف به صورت هفتگی و شکل گیری کانون های فرهنگی، این ارتباط بین مردم و مسجد محل تاحدی برقرار شد.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!