امام محله مسجد حضرت حجت (عج):

بیش از یک هزار بسته معیشتی در اختیار نیازمندان قرار گرفت

بیش از یک هزار بسته معیشتی در اختیار نیازمندان قرار گرفت
مجتبی عظیمی
0
۱۸ مهر ۱۴۰۰

امام محله مسجد حضرت حجت(عج) گفت: در ایام کرونا و در مناسبت های مختلف بیش از یک هزار بسته معیشتی در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، حجت الاسلام مهدی نظری امام محله حجت شهرستان بشرویه خراسان جنوبی، با اشاره به اقدامات مؤمنانه صورت گرفته در ایام کرونا در مسجد حضرت حجت(عج) این محله، اظهار داشت: با کمک خیرین محل و سپاه بیش از هزار کمک بسته معیشتی در اختیار نیازمندان محله قرار گرفت.

امام محله حجت بشرویه با بیان اقدامات صورت گرفته در زمینه اشتغال زایی در روستا تصریح کرد: با توجه به اینکه فعالیت اکثر روستائیان در زمینه کشاورزی است کارهایی برای توسعه آن انجام شد؛ همچنین غرفه هایی در زمینه مشاغل خانگی، از جمله خیاطی، گلدوزی، تهیه محصولات محلی مانند ترشیجات در مسجد محل ایجاد شده که تولید کنندگان آن ها از نماز گزاران مسجد بودند.

 وی از برپایی هیئت های مذهبی در ایام کرونا و در فضای باز و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی گفت و افزود: با راه اندازی کاروان شادی در ایام شادی اهل بیت (ع)و راهپیمایی خودرویی استقبال خوبی از جشن های خیابانی انجام شد که به مراتب تأثیرات غیر قابل تصوری هم در بین اقشار مختلف داشت.

به گفته حجت الاسلام نظری در راستای اوج گیری و ارتقاء خدمات رسانی مساجد به لحاظ کمی و کیفی، با جدیت، اقدامات بسیاری صورت گرفته تا پیشبرد اهداف و ارتقاء کار مساجد بهتر و بیشتر از گذشته انجام گیرد.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!