در کارنامه حجت الاسلام صادقیان می بینیم؛

جذب هزینه های هنگفت عروسی ها به امور خیرخواهانه

جذب هزینه های هنگفت عروسی ها به امور خیرخواهانه
مجتبی عظیمی
0
۲۶ مهر ۱۴۰۰

حجت الاسلام صادقیان گفت: در روستا برنامه های مختلفی را با کمک خیرین رقم زده ایم؛ ساخت کلاس درس و توسعه فضای سبز و تجاری مسجد از این جمله است؛ این فعالیت ها سبب شد تا برخی هزینه های هنگفت عروسی خود را برای امور خیر اهدا کنند.
به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام حسن صادقیان امام روستای همت آباد شهرستان مه ولات خراسان رضوی با اشاره به فعالیت های این مسجد اظهار داشت: روزهای جمعه حضور خانواده ها را برای اقامه نماز جمعه داریم و در مناسبت های مختلف، طرح آدینه با حضور مربیان توانمند مهد ویژه کودکان اجرا می شود.
امام جماعت مسجد جامع روستای همت آباد با بیان اقدامات عمرانی و آبادانی این مسجد تصریح کرد: هزینه ای بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان صرف ساخت دو کلاس برای مدرسه شده است که این مبلغ توسط خیرین تقبل شد.
این شرکت کننده مهرواره اوج کمکهای مالی مردمی و خیرین را در ساخت و بازسازی و وسعت بخشیدن به مسجد روستا بسیار راهگشا دانست و عنوان کرد: بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان برای تعمیرات و بازسازی سرویس های بهداشتی و توسعه فضای مسجد و ساخت مکان تجاری در آن محدوده هزینه شد.
به گفته حجت الاسلام صادقیان هزینه ای بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان صرف ساخت حسینیه روستا شد؛ همچنین ساخت طرح هایی چون خانه بهداشت و کلنگ زنی دبیرستان دخترانه در این روستا رقم خورد.
وی پرداخت کمک هزینه به بیماران خاص را از دیگر برنامه های مسجد دانست و افزود: جلسات مشاوره در مواجهه با مشکلات و چالش های خانوادگی یکی از برنامه ها مهم این پایگاه است به گونه ای که بسیاری از درگیری ها و مسائل با گفت‌وگو مرتفع شدند.
امام روستای همت آباد مدیریت هزینه ها و رایزنی در این باره را عاملی در گسترش فعالیت‌های خیرخواهانه دانست و گفت: هزینه های اهالی روستا صرف امور خیر شده به گونه ای که با فرهنگ سازی بین آنها حتی هزینه های هنگفت مراسم عروسی هم به برنامه های خیرخواهانه اختصاص یافته است.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!