در نشست صمیمانه طلاب و روحانیون؛

چهارمین گام مهرواره اوج در بوشهر پیگیری شد

چهارمین گام مهرواره اوج در بوشهر پیگیری شد
مجتبی عظیمی
0
۱۳ آبان ۱۴۰۰

به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بوشهر، چهارمین گام «مهرواره اوج» با برگزاری نشست‌های صمیمانه طلاب و روحانیون پیگیری شد.

به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، اولین گعده‌ی امامان جماعات شهر و روستا با حضور «حجت‌الاسلام محمد قادری» سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان و «حجت‌الاسلام نعمت‌الله عظیمی‌فرد»، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بوشهر و امامان محلات شهر و روستا در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بوشهر برگزار شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بوشهر با گرامیداشت ۱۳ آبان ماه که در تقویم انقلاب اسلامی به نام روز ملی مبارزه با استکبار و روز دانش‌آموز نامیده شده، از حضور حماسی جوانان و نوجوانان دانش‌آموز در عرصه‌های مختلف انقلاب از آغاز تاکنون قدردانی کرد و گفت: تقدیم ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز به انقلاب اسلامی را شاهدی گویا بر بصیرت و ولایت مداری این قشر است.
در بخش دیگری از این نشست روحانیون با به اشتراک گذاشتن تجربه‌های تبلیغی خود، راه‌های جذب جوانان و نوجوانان به مسجد را بررسی کردند و استفاده از مبلغین جوان و خوش‌ذوق در مدارس بجای به‌کارگیری مجدد بازنشستگان یکی از پیشنهادهای سازنده و مهم مبلغین به آموزش‌وپرورش بود.
گفتنی است، در پایان، مقرر شد گعده‌های طلبگی بعدی در فواصل زمانی مشخص و در نقاط مختلف شهرستان ازجمله شهرهای چغادک و عالی‌شهر برگزار شود.

در دیگر رسانه ها:
وب سایت سازمان تبلیغات اسلامی

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!