حجت الاسلام شعبان‌زاده در جمع امامان محله و مبلغان استان قم مطرح کرد؛

برگزاری جلسات تخصصی به منظور پیاده‌سازی اهداف نمایشگاه مسجد جامعه پرداز/ تمام اعضای شبکه امامت باید دوره روایت‌گری ببینند

برگزاری جلسات تخصصی به منظور پیاده‌سازی اهداف نمایشگاه مسجد جامعه پرداز/ تمام اعضای شبکه امامت باید دوره روایت‌گری ببینند
بنیاد هدایت
0
۲۲ دی ۱۴۰۱

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به اینکه جلسات مختلفی در راستای نمایشگاه مسجد جامعه پرداز درحال برگزاری است، گفت: هدف اصلی از برگزاری این جلسات تحقق اهداف نمایشگاه در دل جامعه است.
به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان‌زاده امروز پنج‌شنبه ۲۲ دی‌ماه در حاشیه بازدید امامان محله استان قم از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز طی سخنانی اظهار کرد: این نمایشگاه حاصل تجربه چند قرن علما و بزرگان دین است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه مسجد جامعه پرداز در سطح کشور بی‌نظیر است، مطرح کرد: این نمایشگاه در سومین پرده خود قرار دارد و نخستین نمایشگاه در مشهد مقدس و نمایشگاه دوم نیز در تهران برپا شده بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه این نمایشگاه به تمام مجموعه‌های مرتبط با مسجد تعلق دارد، عنوان کرد: حوزه علمیه، سازمان تبلیغات و تمامی سازمان‌های مربوطه با این نمایشگاه ارتباط دارند.

وی با اشاره به اینکه جلسات مختلفی در راستای نمایشگاه مسجد جامعه پرداز درحال برگزاری است، خاطرنشان کرد: هدف اصلی از برگزاری این جلسات تحقق اهداف نمایشگاه در دل جامعه است.

شعبان‌زاده با بیان اینکه کمیته مشترک کمک به تحقق این اهداف تشکیل شده است، تصریح کرد: بسیاری از مشکلات کشور به عقیده مقام معظم رهبری به دلیل عدم الگوی حکمرانی اسلامی است و در این نمایشگاه الگوهایی برای این نوع حکمرانی مطرح شده است.

وی با اشاره به اینکه این الگوها می‌تواند مبنای حل مشکلات جامعه باشد، یادآور شد: به دنبال تحقق یکپارچگی شبکه امامان جماعات روستاها هستیم تا بتوانیم بسیاری از مشکلات این مناطق را نیز رفع کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم اضافه کرد: حوزه علمیه و سازمان تبلیغات در یک پروسه مشترک به اسم مسجد تراز و مسجد جامعه پرداز درحال همکاری هستند و مدیریت راهبری این پروژه نیز با مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه این موضوع در سند ملی مسجد نیز دیده شده است، ابراز کرد: مسجد و شبکه امامت بازوی امام جماعت است و مسئول پیاده‌سازی و اجرای این طرح‌ها سازمان تبلیغات اسلامی است.

شعبان‌زاده افزود: با حوزه علمیه هماهنگی لازم انجام شده و برنامه‌ریزی شده است تا سال آینده ۲۰ هزار نفر از مردم استان قم شامل هزار نفر از امامان جماعت مساجد استان قم که هر کدام همراه با ۲۰ نفر از فعالین فرهنگی خود از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز بازدید کنند.

وی با اشاره به اینکه تمام اعضای شبکه امامت باید دوره روایت‌گری نمایشگاه را بگذرانند، بیان کرد: تا زمانی که به نقشه‌های عملیاتی نرسیم نمی‌توانیم اقدامی را در جامعه رقم زنیم.

در دیگر رسانه ها ببینید:

وبسایت منار

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!