حضور مدیرعامل بنیاد هدایت در هیئات عزاداری اردبیل

حضور مدیرعامل بنیاد هدایت در هیئات عزاداری اردبیل
مجتبی عظیمی
0
۲۹ مرداد ۱۴۰۰
مدیرعامل بنیاد هدایت با سفر به استان اردبیل در مراسم عزاداری هیئات مختلف این استان حضور پیدا کرده و همچنین با نماینده ولی فقیه در این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، هیئت عزاداری زنجیرزنان محله پیرزرگر اردبیل ظهر همزمان با عاشورای حسینی با حضور حجت‌الاسلام ناصر میرمحمدیان، مدیرعامل بنیاد هدایت و تعداد معدودی از عزاداران حسینی اردبیل با رعایت کامل پروتکل‌های مراقبتی و بهداشتی برگزار شد.
امسال همزمان با عاشورای حسینی با عنایت به وضعیت بحرانی بیماری کرونا در استان اردبیل هیئت‌های عزاداری در نقاط مختلف شهر نسبت به برپایی مراسم عزاداری و تعزیه‌خوانی اقدام کرده‌اند که با نظارت ستاد مقابله با کرونای استان این هیئت‌ها موظف به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی هستند.
اهالی محله قدیمی «اوچ دکان» اردبیل نیز به مناسبت سالروز شهادت امام حسین (ع) و ۷۲ تن از یاران باوفایش در شب عاشورای حسینی سوگواری کردند.
مراسم عزاداری امسال مردم اردبیل با حال و هوای خاص و برخلاف سال‌های دیرینه که با حضور جمع کثیری از مردم حسینی و در آئین‌های سنتی برگزار می‌شد با تعداد محدود و در فضای باز و نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
حضور در اجتماع بزرگ تاسوعای حسینی شهر اردبیل، حضور در جمع امامان محله و مسئولان گروه‌های تبلیغی شهر اردبیل، بازدید از نمایشگاه لبهای عطشان شهر اردبیل، بازدید از موکب جامعه‌الحسین علیه‌السلام شهر اردبیل، سخنرانی در جمع عزاداران گرانقدر هیئت عاشقان ثارالله کارخانه آرتاویل‌چوب شهر اردبیل و دیدار با آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در این استان، از دیگر برنامه‌هاس سفر حجت الاسلام میرمحمدیان به استان اردبیل بود.
در دیگر رسانه ها:
نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!