به همت امام مسجد فاطمة الزهرای ریگان و خیرین رقم خورد؛

توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی در بین اقشار نیازمند

توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی در بین اقشار نیازمند
مجتبی عظیمی
0
۲۰ مهر ۱۴۰۰

حجت الاسلام ابراهیم نژادی مقدم گفت: در ایام شیوع کرونا ۸۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان و با همت خیرین توزیع شد.
حجت الاسلام ابراهیم نژادی مقدم امام مسجد فاطمه الزهرا (س) ریگان کرمان با اشاره به اقدامات مسجد فاطمه الزهرا(س) اظهار داشت: با توجه به عنوان قرارگاه پیشرفت و آبادانی برای مساجد، در این زمینه خدمات این مسجد به مردم محدوده، ساخت سه واحد مسکونی به همراه ساخت تعداد ۱۵ سرویس بهداشتی بوده است.
امام محله منطقه ریگان کرمان با بیان دیگر اقدامات این مسجد تصریح کرد: اهدای تعداد ۹ جهیزیه به نوعروسان نیازمند به همراه پرداخت کمک هزینه تهیه و تأمین دارو به بیماران خاص از اقدامات مسجد فاطمه الزهرا (س) در این منطقه است.
وی از توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی به همت خیرین ویژه نیازمندان در ایام کرونا خبر داد و گفت: همزمان با بازگشایی مدارس نیز پک کامل لوازم و تحریر و تمام مایحتاج مورد نیاز آن بین دانش آموزان کم برخوردار توزیع شد.
به گفته حجت الاسلام نژادی مقدم در زمینه ایجاد اشتغال نیز دستی داشتیم به گونه ای که آموزش های لازم در بحث کاشت و برداشت و توسعه کشاورزی به علاقه مندان این حوزه داده شد همچنین در زمینه پخت نان خانگی نیز اشتغال زایی صورت گرفت.
این شرکت کننده مهرواره اوج، برگزاری کلاس های آموزشی را از دیگر اقدامات این مسجد معرفی کرد و یادآور شد: کلاس های فرزند پروری، قرآن و نهج البلاغه و طب اسلامی و مشاوره های مختلف برای افزایش مهارت های زندگی افراد گوشه ای از فعالیت‌های این مسجد است.

دیگر رسانه‌ها:

وب سایت سازمان تبلیغات اسلامی

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!