نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه مطرح کرد؛

روحانیون تمام شهرها باید از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز بهره‌مند شوند / کارها باید به جوانان سپرده شود

روحانیون تمام شهرها باید از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز بهره‌مند شوند / کارها باید به جوانان سپرده شود
بنیاد هدایت
0
۰۵ بهمن ۱۴۰۱

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کردستان گفت: باتوجه زحماتی که برای برپایی نمایشگاه مسجد جامعه پرداز کشیده شده است باید روحانیون تمام شهرها بیایند و از آن بهره‌مند شوند.
به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، اظهار کرد: اقدامات خوبی در نمایشگاه مسجد جامعه پرداز انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری اعتقاد دارند کارها باید به جوانان سپرده شود، مطرح کرد: باید در ابعاد و سطوح مختلف نیز این اعتقاد وجود داشته باشد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه از لزوم ترویج مباحث نمایشگاه مسجد جامعه پرداز یاد کرد و گفت: گستردگی زیادی در این نمایشگاه وجود دارد که باید چگونگی انتشار آن به طلاب به دقت بررسی شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نکات خیلی خوبی را مطرح کرده‌اند، عنوان کرد: باید با پژوهش و بررسی راهکارهای موثر برای پیاده‌سازی این نکات را پیدا کنیم.

آیت الله علما با اشاره به اینکه مسلمانان از نظر شخصیت‌های علمی و سرمایه‌های فکری بهترین ظرفیت را دارند، خاطرنشان کرد: همچنین شخصیت‌های مانند حضرت زهرا(س) نیز بهترین الگو برای مسلمانان هستند.

وی با بیان اینکه قطعا جمع‌آوری محتوای این نمایشگاه فعالیت سخت و زمان‌بری بوده است، تصریح کرد: باتوجه به اینکه این محتواها به بهترین شکل جمع‌آوری شده است باید روحانیون تمام شهرها بیایند و از آن بهره‌مند شوند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: باید با همت هرچه بیش‌تر به دنبال پیاده‌سازی محتواهای این نمایشگاه در جامعه باشیم تا به دستاوردهای بزرگی برسیم.

در دیگر رسانه ها ببینید:

منار

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!