امام محله طاقانک مطرح کرد؛

نقش بی بدیل شبکه امامت در بصیرت افزایی مردم

نقش بی بدیل شبکه امامت در بصیرت افزایی مردم
رضا رفیعی‌مهر
0
۰۹ دی ۱۴۰۰

حجت الاسلام احمدی گفت: نقش شبکه امامت و مبلغین در بصیرت بخشی به مردم بسیار حائز اهمیت است و نمونه این بصیرت بخشی را در مواجهه با جریان های عرفانی کاذب دیدیم.

حجت الاسلام محمدحسین احمدی امام محله طاقانک شهرستان شهرکرد در گفت و گو با خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، ضمن گرامیداشت یوم الله نهم دی اظهار داشت: نقش شبکه امامت و مبلغین در بصیرت بخشی به جامعه و مردم بسیار مهم است.
امام محله طاقانک با اشاره به فعالیت های برخی عرفان های نوظهور تصریح کرد: حضور روحانیون در روشنگری جامعه را می توان در جریان فعالیت عرفان های کاذب نظیر عرفان حلقه دید که در بدو فعایت آن ها در شهرکرد با اقدام به موقع روحانیت نتوانستند کاری از پیش ببرند.
وی گفت: یکی از دلایل موفقیت خود را در بصیرت بخشی به مردم، اجرای برنامه های پررنگ مذهبی می دانم. از سوی دیگر مردم نیز با دعوت ما روحانیون پای کار می آیند و این بسیار حائز اهمیت است.
حجت الاسلام احمدی فعالیت های خود را یادآور شد و بیان کرد: محله طاقانک ۵ مسجد دارد که با آن ها ارتباط داریم اما مرکزیت فعالیت ها را در مسجد صاحب الزمان(عج) قرار داده ایم.
امام محله طاقانک خاطرنشان کرد: مرکز خیریه امام حسین (ع) تحت مدیریت مسجد صاحب الزمان (عج) در حال فعالیت است و به کمک نیازمندان محله می شتابد.
وی مسجد صاحب الزمان (عج) را مسجدی زنده توصیف کرد و گفت در این مسجد حضور پررنگ بچه ها را شاهد هستیم و برنامه های ملی و مذهبی در سطح خوبی برگزار می شود.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!