حجت الاسلام نبی زاده مطرح کرد؛

مسجد؛ محل تربیت نیروی متعهد و متخصص برای کشور

مسجد؛ محل تربیت نیروی متعهد و متخصص برای کشور
حسین فلاح مراد
0
۱۴ بهمن ۱۴۰۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان مسجد را محلی برای کادرسازی و تربیت نیروی متخصص و متعهد برای نظام دانست و گفت: این اتفاق در برخی از مساجد کشور و در قالب طرح امام محله در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، علی نیکزاد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام نصرالله پژمان‌فر و امیر حسین بانکی پور فرد نمایندگان مجلس شواری اسلامی ظهر امروز از نمایشگاه «مفهومی مسجد جامعه پرداز» که به همت بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد مقدس راه اندازی شده است، بازدید به عمل آورند.

حجت الاسلام محمد مهدی نبی زاده در این جلسه به نمایندگی از سایر مدیران سازمان به ایراد سخن پرداخت و اظهار داشت: مسجد محلی برای تربیت نیروی متعهد و متخصص برای نظام جمهوری اسلامی است؛ ما معتقدیم مسجد و امامی که سازمان تبلیغات اسلامی در نظر گرفته است، می تواند مسئله نظام را حل کند و در فضای مسجد نیروسازی و کادرسازی کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: این اتفاق در برخی از مساجد کشور در حال انجام است. به واسطه طرح امامت محله، این نیرو سازی در میدان عمل رقم می‌خورد.

وی با تأکید بر اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در این زمینه همه همت خود را به کار گرفته است، گفت: این حرکت نه به نحو مطلوب اما در حد توان پیگیری می‌شود اما از سوی نهادهای حاکمیتی به فرموده رهبر معظم انقلاب بایستی حمایت هوشمند از فعالان عرصه فرهنگی و مسجدی‌ها بشود و نقش مجلس نیز ریل گذار برای فعالیت‌های مسجد محور است. اگر مجموعه حاکمیت ما در مجلس و دولت از این جریان حمایت کنند، آینده نظام اسلامی تأمین می‌شود؛ این مطالبه رهبر انقلاب از دولت و مجلس انقلابی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به حرکت‌های جهادی امامان محله در روستاها و مناطق محروم و حاشیه شهرها، گفت: این بزرگواران نه تنها زندگی خود را وقف حل مشکلات مردم و مسائل محله کرده اند، بلکه با وجود همه کمبودها تلاش دارند در همان مناطق برای نظام نیز کادرسازی و تربیت نیرو داشته باشند.

در دیگر رسانه‌ها ببینید:

خبرگزاری شبستان

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!