سومین نشست هم اندیشی راهیاران استانی

سومین نشست هم اندیشی راهیاران استانی
بنیاد هدایت
0
۱۲ بهمن ۱۳۹۹

معاونت راهبری بنیاد هدایت در راستای ارتقای شبکه راهیاری خود و با هدف تجربه نگاری میدانی از امام محلات فعال، سومین نشست هم اندیشی اردویی خود را با حضور شبکه راهیاری منطقه ای و استانی از هفتم تا دهم بهمن ماه ۱۳۹۹ در استان خوزستان برگزار نمود.

در این نشست هم اندیشی، ضمن تبیین شیوه های علمی تجربه نگاری و راهیاری مدیر شهرستان، به صورت گارکاهی شبکه راهیاری بنیاد هدایت در قالب یازده تیم (منطقه ای) به شهرستان های استان خوزستان سفر نموده و ضمن دیدار و جلسه با مدیران شهرستانها، با امام محلات برتر آن شهرستان دیدار و یکی از مهمترین و شاخص ترین فعالیت امام محله را در قالبی استاندارد تجربه نگاری نمودند.

 

 

 

 

در سومین روز این نشست هم اندیشی در یادمان شهدای هویزه تجربه نگاری میدانی هر یک از تیم های اعزام شده به شهرستانها در جوار شهدای هویزه ارائه و توسط دیگر گروه های حاضر نقد و بررسی گردید.

در این نشست هم اندیشی مدیرعامل محترم بنیاد هدایت، معاون محترم امورفرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات، مدیر کل محترم تبلیغات اسلامی خوزستان و برخی از اساتید استان خوزستان در جمع شبکه راهیاری بنیاد هدایت حضور یافتند.

 

 

 

این نشست هم اندیشی به نام شهید مجاهد حجت الاسلام شیخ هشام صیمری که از امام محلات شاخص استان بوده و در سال ۱۳۸۶ به دست عوامل ضاله وهابیت به شهادت رسید، نام گذاری و از فرزند این شهید والامقام تجلیل و در دومین روز از این نشست نیز که سالروز وفات حضرت ام البنین و تکریم مادران شهداء بود از دو مادر شهید این استان تجلیل و تکریم صورت گرفت.

 

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!