مدیرعامل بنیاد هدایت با هدف ارزیابی میدان و دیدار با علما و مبلغین به ایلام سفر کرد

مدیرعامل بنیاد هدایت با هدف ارزیابی میدان و دیدار با علما و مبلغین به ایلام سفر کرد
مجتبی عظیمی
0
۱۹ مرداد ۱۴۰۰
حجت الاسلام میرمحمدیان در ادامه سفرهای های خود به استان های مختلف با هدف ارزیابی میدان، دیدار با علما و مدیران سازمان تبلیغات اسلامی به استان ایلام سفر کرد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت حجت الاسلام سید ناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت در ادامه سفرهای دوره ای خود به استان های مختلف که با هدف ارزیابی میدان، بررسی نقاط ضعف و قوت در شبکه امامت و دیدار با علما و مبلغین استان ها و مدیران سازمان تبلیغات صورت می گیرد به استان ایلام سفر کرد.
مدیرعامل بنیاد هدایت در این سفر دو روزه ابتدا با مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی حجت الاسلام فتاحی دیدار کرد؛ در این جلسه که معاون تبلیغ استان ایلام نیز حضور داشت تصمیماتی برای حمایت از شبکه تبلیغ، افزایش حق التبلیغ مبلغین و کمک به بالندگی شبکه امامت اتخاذ شد.
در ادامه برنامه های این سفر حجت الاسلام میرمحمدیان در جمع برخی از علما و مبلغین حضور یافت؛ در این جلسه صمیمانه که در سالن جلسات سازمان تبلیغات استان ایلام و به صورت گعده برگزار شد، حضار نقطه نظرات و درخواست های خود را مطرح کردند و با تبیینی که صورت گرفت نسبت به شبهاتی که برخی حضار در خصوص شبکه امامت و نقش امامت محله داشتند اقناع سازی شد.
از دیگر برنامه های مدیرعامل بنیاد هدایت دیدار با حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام بود که در این دیدار مسائل شبکه امامت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
دیدار با امامان شهرستان های سیروان، ایوان، چرداول و چوار بخش دیگری  از سفر حجت الاسلام میرمحمدیان بود؛ در حاشیه این دیدار خانم زاد قاسمی نیز جلسه مشابهی با همسران امامان این شهرستان ها داشت تا هم به شبهات این بانوان پاسخ داده شود و از سوی دیگر به تقویت شبکه امامت با کمک شریکه الامام ها پرداخته شود.
حضور در مسجد امام خمینی(ره) در محله چاله سرای ایلام و همچنین بازدید از هیئات مختلف شهرستان ایلام از دیگر برنامه های مدیرعامل بنیاد هدایت در روز اول این سفر بود.
حجت الاسلام میرمحمدیان در روز دوم سفر خود در شهرستان های ملکشاهی و دره شهر حضور یافت و در جلساتی با امامان جمعه و مسئولان بنیاد علوی شهرستان ملکشاهی و امامان محله شهرستان های دره شهر، بدره و آبدانان دیدار کرد و از نزدیک با مشکلات و دغدغه های آن ها آشنا شد.
برنامه دیگری که مدیرعامل بنیاد هدایت در این سفر داشت دیدار با آقای شریفی راد مسئول قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) ایلام بود که در آن راهکارهای به کارگیری ظرفیت های این قرارگاه برای تقویت شبکه امامت بررسی شد.
گفتنی است در جریان این سفر با هدایایی از زحمات همسران امامان تقدیر به عمل آمد.
نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!