حجت الاسلام آقا تهرانی در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز مطرح کرد؛

احساس نیاز مردم به مسجد شکل بگیرد

احساس نیاز مردم به مسجد شکل بگیرد
بنیاد هدایت
0
۱۰ بهمن ۱۴۰۱
نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی گفت: در زمان انقلاب اسلامی مردم احساس کردند که اگر در مساجد نباشند موفق نخواهند شد و یک احساس نیازی وجود داشت که باید در عصر حاضر نیز این نیازمندی احساس شود.

به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز و در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: باید از ظرفیت جوانان استفاده شود و آن‌ها پای کار نظام و انقلاب اسلامی باشند.

وی با اشاره به اینکه استفاده از نظرات بزرگان دینی در نمایشگاه مسجد جامعه پرداز اتفاق خوبی بود، مطرح کرد: اسلام برنامه‌های جامع و جذابی دارد که عمل به این برنامه‌ها می‌تواند تاثیرات بسیار مثبتی در جامعه داشته باشد.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از مشکلات محول کردن مسئولیت به دیگران است، عنوان کرد: دولت‌ها به هیچ وجه مسئولیتی در زمینه پرکردن مساجد ندارند و نباید خالی شدن مساجد را از چشم آن‌ها دید.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از مساجد به پیروزی رسید، خاطرنشان کرد: در آن زمان مردم احساس کردند که اگر در مساجد نباشند موفق نخواهند شد و یک احساس نیازی وجود داشت که باید در عصر حاضر نیز این نیازمندی احساس شود.

آقاتهرانی با بیان اینکه راوی تاثیر بسیار زیادی در نمایشگاه مسجد جامعه پرداز دارد، تصریح کرد: این نمایشگاه از نظر سمعی و بصری جذابیت‌های خوبی برای نسل جوان دارد.

در دیگر رسانه ببینید:

منار

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!